Ka naj naredim ce je on v mene in jaz v njega
Neupam mu povedat
• lj
ljubezen
Kaj storiti   na žurki   če bi me katera dekle    poljubila    in me prosila za ples .
• Uredništvo
Domen Kralj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Čisto normalno je, da če ti je druga oseba všeč, da se počutiš sramežljivo in da mu ne upaš povedati, kako se počutiš. Vendar je to, da se pogovorita o tem, kako se počutita drug ob drugem in si povesta, da sta si všeč, edini način, da postaneta fant in punca. Predpostavljam, da si tega želiš. Če si prepričana, da je tudi on zaljubljen vate, mislim, da je malo možnosti, da boš po pogovoru ostala razočarana.
Poskusi pristopiti do njega in mu povej, kaj ti je pri njem všeč. Na primer, kako je prijazen do tebe, kako ti pomaga pri domači nalogi, da ima simpatične oči… Povej mu, da se ti zdi, da si tudi ti njemu in razloži iz česa tako sklepaš. Na primer, ker te velikokrat povabi v kino. Vprašaj ga, ali so tvoja opažanja pravilna in si mu tudi ti všeč. Pogovor lahko začneš tudi tako, da ga najprej povabiš na sprehod ali pa na pijačo in začneš pogovor tam. Dobro je, da najdeš prostor in okolje, v katerem boš čim bolj sproščena.
Če se ti zdi pretežko, da bi pristopila do njega v živo, ga lahko morda kontaktiraš preko socialnih omrežij ali sms-a (če jih uporabljata), vendar bi bilo bolje, da se opogumiš in v živo pristopiš do njega, saj boš pri pogovoru v živo bolje videla njegove pristne odzive.
Lahko pa tudi počakaš, da fant naredi prvi korak in pristopi do tebe ter začne pogovor. Ti pa mu s svojimi dejanji in obnašanjem pokaži, da ti je všeč. To lahko storiš na različne načine na primer tako, da ga povabiš v kino, da ga pohvališ (na primer, da je danes lepo oblečen), da pokažeš zanimanje za stvari, ki ga veselijo (na primer, če ga veseli košarka, ga vprašaj kaj o košarki)…
Vso srečo!
Katarina Maučec, dipl. psihologinja (un)
• Uredništvo
Domen Kralj
Pozdravljen/a ljubezen,
spletna svetovalnica To sem jaz je namenjena otrokom in mladostnikom ter njihovim stiskam v obdobju odraščanja. Glede na zapisano starost predlagamo, da se obrnete na: https://med.over.net/
Lep pozdrav iz uredništva spletne svetovalnice To sem jaz
• mi
minkica
kaj naj naredim če je on v mene in jaz nisem v njega zaljubljena
• Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zanima te kaj storiti v primeru, ko do osebe ne čutiš enako, kot ona do tebe.
Realno, ne rabiš storiti nič. Ljudje imamo v svojem življenju, sploh pa v mladostniških letih, veliko simpatij. Popolnoma normalno je, da nismo zaljubljeni v vsakogar, ki je zaljubljen v nas.
Če misliš, da je to potrebno, pa mu lahko na lep način razložiš, da do njega ne čutiš tega, kar on čuti do tebe. Če te je tega pogovora strah ali ne veš kako bi z njim začela, lahko morda prosiš svoje ali njegove prijatelje za pomoč, torej, da mu to povejo oni. Ali pa mu morda napišeš sporočilo preko socialnih omrežij. Možnosti imaš več, če se za to odločiš.
Lepo bodi,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)