Živjo
S fantom sva se spoznala pred dvema letoma. Pred pol leta me  je vprašal če bi hodila. In rekla sem ja.
Ko so se začele počitnice sva šla skupaj na dve veselici.
Veliko pa sva se pogovarjala tudi po vibru.
Zdaj ko mu pošljem kako je ali pa kaj dela mi ne odpiše.
Prosim da mi pomagate.
• Lo
Lovegrows
Jaz sem imela enak problem. Mama mi je predlagala da mu neham pisat in je on čez nekaj časa začel pisati meni. Pač pri meni je pomagalo
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Jagoda.
Praviš, da so se med vama s fantom pojavile težave v komunikaciji - ti si želiš pogovora, on pa ti na sporočila ne odgovarja. Predstavljam si, da se počutiš zelo slabo.
Komunikacija je zelo pomembna v vsakem odnosu, sploh v odnosih na daljavo, kjer se z bližnjim, prijateljem ali partnerjem lahko pogovarjaš le preko klicev, sporočil ali videoklica. Glede na to da si omenjala, da si s fantom samo pišeta, bi ti predlagala, da ga pokličeš preko klasičnega telefonskega klica ali pa videoklica. Ljudje smo nagnjeni k temu, da bolj verjetno odgovorimo na takšne direktne klice, saj jih je težje “ignorirati”.
Seveda to, da fant ne odgovarja na tvoja sporočila, ni v redu, in je znak njegove nezrele komunikacije. Predlagam tudi, da če ga vseeno ne uspeš doseči s telefonskim klicem, mu napiši sporočilo, v katerem bodi iskrena glede svojih občutij ob njegovem početju. Lahko mu poveš, da se ti ne zdi prav, da na tvoja sporočila ne odgovarja in kako se ob tem počutiš ter kakšne spremembe bi si želela v vajini komunikaciji.
Sporoči mi, ali se bo ta rešitev zate obnesla, sicer sem ti na voljo, da skupaj poiščeva kakšno drugo možnost.
Lepo bodi.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)
• Ja
Jagoda
Živjo.
Včeraj sem mu v šoli rekal da me naj pokliče Oz. Kaj napiše. Rekel je da mi bo. Napisal mi je živjo pa če sm uredu pa kaj delam in to je to.
Lp, Jagoda
• Uredništvo
Sara Holjević
Odgovor svetovalke:
Jagoda, pozdravljena.
Veseli me, da si fantu v živo povedala, da bi si želela z njim več komunikacije in da si od njega prejela odziv.
Kljub temu pa nisi prejela veliko odziva. Res je, da ta dva sporočila kažeta njegovo zanimanje zate, ampak v komunikacijo s teboj očitno ne vlaga veliko truda. Predlagam, da do njega ponovno stopiš v živo in mu iskreno poveš, kako se ob njegovi neodzivnosti počutiš - kot sem omenjala v prejšnjem sporočilu.
Sporoči mi, kako se bo situacija iztekla. Bodi pogumna!
Sara Holjević, dipl. psih. (un)