Pozdravljeni,
jaz imam težavo. Pač več let sem že v enega fanta in zdaj so starši zaradi selitve mene in mojo sestro prepisali na njegovo šolo. In zdaj, imava nekaj skupnih obšolskih dajavnosti, in meni se zdi, da je mogoče veme pa moja BFF tudi, ampak zdaj je meni všeč še en drug fant. In pač men je zdaj kot, da bi ga varala, čeprav mi je všeč, ampak mi je on drug tudi všeč.
Prosim, pomagajte
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem te muči to, da sta ti všeč dva fanta. Občutki, ki se pojavljajo ob tem so mešani, od prijetnih do manj prijetnih v obliki krivde.
Glede na to, da si napisala samo da sta ti dva fanta všeč, nič pa nisi napisala o morebitnem odnosu, sklepam, da nisi v ljubezenskem odnosu. Torej to, da sta ti slučajno dva fanta všeč hkrati ni nič narobe, je pa zanimiva situacija. Dokler si z obema v prijateljskem odnosu, ne pa v ljubezenskem in dejansko nekoga ne varaš, je v redu. Čustva in občutki do drugih ljudi se spreminjajo tekom časa, odvisni so od kvalitete odnosa, pogostosti druženja, števila skupnih stvari itd. Morda se bodo občutki do enega fanta zmanjšali, do drugega povečali, zato se ne obremenjuj ker ne delaš nič narobe. Boš videla sproti kako se bo razvijal tvoj odnos do obeh fantov in v katero smer iti. Bodi pa iskrena do sebe in obeh fantov, saj le iskrenost vodi v dobre medosebne odnose.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije