Zaljubila sem se v nekega fanta ki mi je zelo všeč toda ne vem kako naj stopim v stik znjim ne da bi za to izvedela celotna sola je pa starejši za 4 leta je to sploh pametno da vztrajam ali naj preprosto pozabim nanj
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da ti je všeč nekoliko starejši fant, vendar te skrbi, da bi vsi na šoli izvedeli za to in se sprašuješ, če je sploh pametno vztrajati.
Najprej bi ti rada povedala, da so tvoja čustva povsem razumljiva. Preden se pa odločiš za kakršen koli korak naprej, ti svetujem, da fanta, ki ti je všeč, bolje spoznaš. Če imaš priložnost, morda lahko z njim stopiš v stik na kakšnem družbenem srečanju (športni dan, koncert ipd.) ali skupni dejavnosti, v kolikor jo imata. Le tako boš lahko ugotovila, ali ti je fant res všeč. Priporočam ti tudi, da ne hitiš z izkazovanjem ljubezni, ampak se raje osredotočiš na to, da ga res dobro spoznaš. Bolj kot se spoznata in razvijata medsebojno zaupanje, bolj bosta lahko ugotovila, ali sta primerna drug za drugega. Žal ti ne morem povedati, ali je pametno vztrajati, ali pozabiti na fanta. To boš znala najbolje presoditi sama. Pri tem pa je zelo pomembno upoštevati, kako se vede do tebe. Bi te pa rada opozorila, da četudi se odločiš, da ne boš vztrajala, ni nujno, da nanj pozabiš.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč. Če boš imela še kakršnokoli vprašanje, nam vedno lahko pišeš.
Želim ti veliko sreče in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)