Pozdravljeni! Jaz imam enega sosošolca v katerega sem. Ves čas razmišljam o njem, ko se učim se sploh nemorem, ker mi ne gre iz glave. Pač tak cute mi je ko me pogleda, da se kar stopim. No in fora je, da bi se jaz ful rada s svojimi prijateljicami o tem pogovorila, da bi mi bilo lažje (s starši se nočem), ampak sta 2 problema.
1. Če svojima dvema prjatlcama to povem se bojo zejbavale z mene (no 1 se 100% bo). Pač ne škodovalno ali pa slabšalno, ampak če bo šel po hodniku, se bojo (se bo ena prjatlca) smejala in me porivala v njega. Potem mu bo dala eno skrivno ime in vsakič, ko ga bomo srečale se bo začela dreti to ime. In pol je fora, da če se ona vsakič ko ga vidi dere to ime-itak da bo pogruntu da je to on. Ampak moja bff v tem ne vidi problema... pac probala sem ji na vse načino dopovedat naj neha ampak negre. Tadruga bff pa nebo nc tazga delala.2. Moji bff ga nemarata. Se posebej una tadruga (ki je ok v zgornjem primeru) pac nemarata se (no sej sj tut nisem njega neki casa marala ampak sem zdej ugotovila da je cist ok)
no glede vsake od prijateljic je en problem zakaj jima nebi povedala
hvala
Je
Jelkica
Ojči!
Če nemoreš povedat tema prijateljicama pač povej komu drugemu (prijatelju/prijateljici).
ZA
ZALJUBLJENKA
Veš, jaz sem to prijateljicam povedala in se norčujejoiz mene in mi na skrivaj vzamejo telefon in mu napišejo recimo ljubim te. In to je nazadnje vidu in sem ga komaj prepričala da so to napisale one. Ampak včasih je prav da nekomu poveš . Recimo jaz sem potem povedalašolski svetovalki in odleglo mi je. Je pa res da je včasih teško. Razumem te.
Imej veliko srečeCitiraj
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Zaljubljena1!
Če sem te prav razumela, si se zaljubila v sosošolca. Praviš, da o tem še nisi z nikomer govorila, nočeš povedati staršem, prav tako pa imaš zadržke, da bi povedala dvema svojima najboljšima prijateljicama - eni ne zaradi tega, ker si prepričana, da bi te zafrkavala, drugi pa ne, ker veš, da ta tvoja prijateljica tega sosošolca ne mara. Vseeno pa se želiš s prijateljicami pogovarjat o tem.
Omenila si, da tudi ti tega svojega sosošolca, v katerega si sedaj zaljubljena, včasih nisi marala.
Sama menim, da je prav, da si prijateljice - še posebej najboljše prijateljice - med seboj zaupajo, torej mora biti tvoja prijateljica nekdo, ki bo razumela vse tvoje potrebe in ti stala ob strani, čeprav se morda ne strinja s teboj. Morda bi bilo dobro, da se vprašaš, zakaj imaš prijateljice, ki jim ne moreš popolnoma zaupati? Česa te je strah, če bo tvoj sosošolec ugotovil, da si zaljubljena v njega?
Morda najdeš še kakšno drugo prijateljico ali sošolko, s katero bi se lahko o zaljubljenosti neobremenjeno pogovarjala, brez občutka, da bi te kdo zafrkaval oziroma bi ti bilo kakorkoli neprijetno. Poskusi.
Želim ti čim več čudovitih pomladnih dni in oglasi se še kaj.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja