Stvar je taka js sm v enga fanta iz 9.razreda in js bi njemu to ful povedala ampak si neupam rada bi mu pa če bi se nekako dalo da bi mu povedala preko snepchata. Midva se nc ne poznava in Tut nisva se še nic pogovarjala. Zdej bi pa js rada dobila neko "rešitev" kk mu to povedat.
Hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če prav razumem, čutiš zaljubljenost do fanta, ki je v 9. razredu in bi mu to rada povedala, čeprav se ne poznata in se nista še nikoli pogovarjala. Praviš, da potrebuješ nasvet, kako vzpostaviti stik s fantom in mu priznati svoja občutja.
Najprej bi ti rada povedala, da se mi zdi zelo dobro, da si pripravljena izraziti svoja čustva in fantu povedati, kaj čutiš, vendar razumem, da je lahko pristopanje k nekomu, ki ti je všeč, velik izziv. Pomembno se je zavedati, da se zaljubljenost in ljubezen »rodita« iz tega, da drugo osebo dobro poznamo, ji zaupamo, jo spoštujemo in se ob njej prijetno počutimo. Zato me zanima, kaj te je na tem fantu pritegnilo? Je bil to zunanji izgled? Lep nasmeh? Ali kaj drugega? Pomembno je torej, da razmisliš o tem, od kod izvirajo tvoji občutki.
V razmerju je pomembno, da osebo zares spoznamo in se z njo povežemo na čustveni ravni ter se ob njej počutimo varno in sprejeto. Priporočam ti, da se s fantom najprej dobro spoznata, da ugotoviš, ali imata podoben pogled na svet, podobne vrednote, interese in cilje v življenju. Da vzpostaviš prvi kontakt, mu lahko po Snapchatu napišeš sporočilo, kot je npr. »Živijo! Želela sem ti samo povedati, da sem te v šoli večkrat opazila. Če imaš čas in si seveda želiš, bi bilo super, če bi se lahko pogovarjala in tako bolje spoznala.« Napišeš lahko seveda karkoli, kar v tistem trenutku čutiš in se ti zdi primerno za situacijo. Pomembno je, da si iskrena in nanj ne pritiskaš, saj je pomembno, da spoštuješ tudi njegova čustva. Vsak odnos zahteva čas, da se lahko razvije. Še posebej v ljubezenskih odnosih je pomembno, da iščemo obojestransko, recipročno naklonjenost in pa zelo pomembno je tudi medsebojno prijateljstvo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala. Če imaš še kakršnokoli vprašanje, se lahko vedno obrneš name.
Želim ti veliko sreče pri grajenju odnosa s tem fantom!
Lepo bodi
Lara Tušek, dipl. psihologinja