Dober dan.
Kljub vsem nasvetom ne morem povedati svoji simpatiji da mi je všeč. Kaj naj storim
Mami mi ne zna pomagati sošolke pa me dražijo in zmerajo
Kaj naj naredim?????????????
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem tvojo stisko, vendar verjemi, da se s takšnimi stvarmi srečuje veliko mladih in da je marikomu težko oziroma ne ve kako bi to storil. Fino bi bilo, da najprej poizkušaš ugotoviti, če so čustva obojestranska. Skušaj preživeti čim več časa v družbi te osebe in se z njo pogovarjaj. Tako boš ugotovila, če obstaja kakšna povezanost. Če, potem se bo kemija zgodila. Veš, včasih je pomembneje, da oseba čustva začuti. Bolj kot besede same. In ko/če bo prišlo do izražanja čustev iz obeh strani, bodo tudi besede kar same prišle na plan in sploh ne boveč  dileme kako to povedati. Če pa se to ne bo zgodilo, pa ne bodi žalostna, boš videla, ko boš spoznala sorodno dušo, boš to vedela in tudi čutila. Kar pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja