Lep pozdrav.
Iščem pomoč ki se navezuje na ljubezen.
Imam simpatijo ampak ne vem kako naj mu povem da sem vanj. Enkrat sem mu že hotela povedati a si nisem upala.
Hvala
LP.                                Zaljubljenka
• ja
jaz
lahko mu napišeš pismo
• La
Lalala
Hej!
Ce te strah lahko morde prvo mal probas "v hecu" ga/jo povabt na dejt da vidis kako reagirajo ce imas seveda to moznost. Drugace pa je pomoje sam najboljš da greš do njih in jih prasas ce bi sli vn s tabo ker so ti vsec. Coming from someone k je sla vorasat nekoga k se v lajfu ni pogovarjala z njimi in jih je sam videvala po mesti in so dejansko rekli ja, 2 krat sm bka tud rejectana ko sem sla dve osebi prasat za snep, tud sama sm rejectala dve osebi in mi kasneje ni blo nic cudno zarad tega in jih nisem vidla v drugacni luci.
Ajde maš ti to
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo Zaljubljenka!
V sporočilu pišeš, da bi želela svoji simpatiji povedati, da si zaljubljena vanj, a si do sedaj nisi upala. Prejela si že dva odgovora vrstnic, ki se mi zdita zelo uporabna. Usmerili sta te na različne načine, kako lahko to narediš.
Prvi predlog je bil, da mu napišeš pismo. Marsikomu je namreč lažje o čustvih pisati kot pa govoriti, še posebej, kadar nas je strah zavrnitve. Kakšna se ti zdi ta ideja - da mu napišeš pismo?
Drugi predlog je bil, da se mu poskušaš približati, ga kam povabiti in opazuješ njegov odziv. Tako lahko posredno izveš, ali je zainteresiran zate. Še ena možnost pa je, da greš do njega in mu direktno poveš o svojih čustvih. To je nekoliko bolj tvegano, vendar v tem primeru takoj izveš, ali si tudi ti všeč njemu.
Super se mi zdi, da je Lalala opisala svoje izkušnje in povedala, da je že bila tudi zavrnjena in da je tudi ona že nekoga zavrnila. Zavrnitve so namreč del življenja, verjetno jo bo skoraj vsak kdaj izkusil. Ko to doživimo, res ni prijetno, vendar vsaj vemo pri čem smo. Lahko se zgodi, da smo nekaj časa žalostni in imamo občutek, da se nam je porušil svet, a tudi to mine.
V ljubezni je včasih potrebno malo tvegati, bila bi prava škoda, če bi si bila s fantom všeč, pa tega nikoli ne bi izvedela, kajne?
Srečno in pogumno! :)
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij