Dva dni nazaj me je fant pustil, rekel je da rabi cas zase in delati na sebi. Pocutm se grozno nevem kaj naj naredim. Ali bo prisel nazaj
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
V stiski si se obrnila na nas. Razumem, da se počutiš grozno zaradi tega, kar se je zgodilo s fantom, saj prekinitev razmerja navadno prinese veliko bolečine, zmede in negotovosti. Verjamem, da te je situacija močno prizadela in da se zdi, da si ostala sama. Če te prav razumem, bi torej želela, da se fant vrne k tebi?
Najprej moraš vedeti, da to, da si želi vzeti čas zase, ne pomeni nujno, da je bilo z vama kaj narobe. Morda je prišel do neke točke v življenju, ko je potrebno, da se bolje spozna, da odkrije nove veščine, znanja, da spremeni negativne vzorce vedenja in razmišljanja in podobno. Delo na sebi mu lahko pomaga tudi, da se pripravi na prihodnje odnose in postane boljši partner, ko bo pripravljen ponovno vstopiti v odnos. Predlagam, da tudi ti v tem obdobju poskušaš posvetiti pozornost sami sebi in svojemu dobremu počutju. To pomeni dovoliti si izraziti svoje občutke in si dovoliti čas za žalovanje in procesiranje tega, kar se je zgodilo. Prav tako lahko razmisliš o tem, kaj ti želiš in kaj je za tebe pomembno v odnosu. Ne pozabi, da si vredna ljubezni in spoštovanja, ne glede na to, kaj se dogaja v odnosih. Čas ti bo pomagal, da se boš bolje razumela in našla pot naprej, ne glede na to, kaj se bo zgodilo s tvojim bivšim fantom.
Pa vendar se je morda koristno vprašati, ali sta si s fantom želela istih stvari? Sta si delila podobne poglede in mnenja, sta imela skupne aktivnosti, sta se znala odkrito pogovarjati? V razmerju je veliko faktorjev, ki vplivajo na vajino kompatibilnost in skupno srečo in zato je včasih razveza nujna za osebno rast in srečo enega ali obeh partnerjev.
Upam, da ti bo odgovor vsaj malo v pomoč.
Lepo bodi,
Urška Ruter, dipl. psih. (UN)