Pozdravljeni, stara sem 17 let in pred priblizno 4 meseci sem na veselici spoznala fanta, kateri je zame bil zelo interesiran in zame spraševal tudi mojo prijatlejico in me dodal na družbenih omrežjih (snapchat). Tam je bil tudi on všeč meni vendar nisem hotela nič na hitro, saj sem si v tistem času dopisovala z fantom že kar nekaj časa. Čez čas sva si veliko pisala in se spoznavala, medtem me je tudi večkrat povabil k sebi domov, vendar nisem vedela, kaj naj rečem doma. Vedno mi je dajal komplimente in bil prijazen. Videla sva se večkrat na veselicah ali kje v mestu, kjer se mi je vedno lepo nasmejal in me pozdravil. Po resnici je tudi on mene zelo privlačil in zelo sem se navadila na njega. Rada imava enako stvari kot je npr. nogomet on ga sicer trenira meni pa je psc zanimiv in sem bila že na veliko tekmah. Čez čas sva si začela malo manje pisati. Ko je v našem mestu bila zabava oz veselica me je vprašal če bo zanimivio ter če bo veliko ljudi in sem pač odgovorila da pa ja.. srečala sva se v baru kamor vedno zahajam nisem ga vudela takoj ampak čez čas cel čas mi je snepal mene in mi pisal, ter se mi celi čas smejal. Takrat sva "zabluzila" vendar brez spolnih odnosov. O tem nisva nič spregovorila.. Še nekaj časa sva si snepala, nato pa me je kar naenkrat začel ignorirati.
hvala za vas odgovor
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš o fantu, ki si ga spoznala na veselici in ti je všeč. Najprej sta si nekaj časa dopisovala in se srečevala na zabavah, vendar med vama nikoli ni bilo kaj resnega. Ko je bila zabava v vašem kraju pa se je vajina zgodba nekoliko spremenila, saj sta, kot pišeš, "zabluzila". Po tem se o tem dogajanju nista pogovarjala, čeprav sta še vedno ohranjala stike. Kar naenkrat pa te je ta fant začel ignorirati. Verjamem, da si se ob tem počutila zavrnjeno, žalostno, obupano in da so se ti v povezavi s tem odpirala številna vprašanja. Katera pa so vprašanja, ki se ti pletejo po glavi, kaj točno doživljaš ob tem pa na žalost ne vem. V kolikor želiš, da ti v povezavi s tem odgovorim na kakšno vprašanje te prosim, da mi vprašanje zapišeš v odgovor.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije