Nevem več kak sploh razmišljam. Želim imeti ob sebi nekoga ampak nočem kar nekoga, nočem spoznavat novih ljudi. Imam bivšega fanta s katerim sem bila skoraj 2 leti in sva končala. Po 6 mesecih sva ponovno vspostavila stik stvari so se odvile dobro ampak sem spet odšla stran in spet nazaj in spet stran in spet nazaj potem pa spet stran in spet nisma imela 3 mesece stikov, na kar jih imava kar naenkrat spet in nevem kaj to pomeni vedno se najdema. Res ga imam zelo rada, želim si biti z njim ampak se mi zdi, da me imajo njegovi starši za budalo saj sem naju tolikokrat ločila.
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
V sporočilu pišeš o fantu, s katerim sta bila v zvezi kar nekaj časa, nato sta se razšla in ponovno vzpostavila stik, kar se je kasneje še ponovilo. Praviš, da si ob sebi želiš nekoga, a ne neke nove osebe. Dobila sem tudi občutek, da te skrbi, kaj o vsem skupaj mislijo njegovi starši.
Iz napisanega lahko razberem, da si precej zmedena zaradi zapletenega odnosa med tabo in tem fantom. Kadar v odnosu nismo zadovoljni, je dobro, da se vprašamo, kaj bi si od tega odnosa želeli, kaj pričakujemo od druge osebe in tudi koliko smo sami pripravljeni vlagati v odnos in se prilagajati. In prav nič ni narobe, če ugotovimo, da nek odnos ni to, kar bi si želeli in ga prekinemo. Morda lahko pri sebi raziščeš, kaj je tisto, zaradi česar odhajaš od tega fanta? In kaj tisto, da se vračaš k njemu? Si z njim, ker si res želiš biti z njim, ali zato, ker želiš imeti ob sebi nekoga? Kako pa se počutiš v teh vmesnih obdobjih, ko nisi v odnosu s tem fantom? In kaj bi zate pomenilo, če bi bila npr. leto ali dve samska? To je samo nekaj vprašanj, ki so ti lahko v pomoč pri razmišljanju glede tvoje situacije. Pogosto nam v takšnih situacijah pomaga tudi pogovor s prijatelji, tako da te spodbujam, da o tem spregovoriš tudi s kakšno osebo, ki ti je blizu.
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij