Kaj naredis ce se zalizes s tipom in pol ugotovis da ma zensko in jo je prevaru stabo in ti to zves cez 1 tedn
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Poljubljala si se s fantom, za katerega si kasneje ugotovila, da je že zaseden. Nič pa nisi napisala o tvojem odnosu in čustvih do tega fanta... In o tem, kaj je to poljubljanje pomenilo tebi? Tako ti lahko odgovorim le na splošno - fant je s tem dejanjem pokazal, da svoje punce očitno ne spoštuje, zato ti predlagam, da dobro razmisliš glede tega, ali bi se še zapletala z njim. Kaj pa ti misliš o tej situaciji?
Lep pozdrav,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij