Pozdravljeni,
stara sem 14 let in še nikoli nisem bila v odnosu s kakšnim fantom. Zanima me, kako pristopiti do nekoga, kako začeti z odnosom itd.
Hvala za odgovor.
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Praviš, da še nisi bila v odnosu s fantom in te zanima, kako odnos sploh začeti. Najprej bi ti želela reči, da je čisto normalno in v redu, da pri tvojih letih še nisi imela fanta. Morda se ti zdi, da ga vse druge punce tvojih let že imajo, a zagotovo ni tako, zato naj se ti ne mudi.
Odnosi se po navadi začnejo tako, da imamo z osebo nekaj skupnega, ali pa se nam zdi zanimiva, lepa oz. nas nekaj privlači na njej in nas zato nekaj žene, da stopimo v stik s to osebo. Kako bomo to naredili, je čisto odvisno od vsakega posameznika. Nekaterim je enostavno pristopiti in začeti pogovor, drugi so bolj sramežljivi in lažje začnejo pogovor preko sporočil. In če je tudi druga oseba zainteresirana za pogovor in spoznavanje, se začne razvijati odnos. Seveda pa ni nujno, da se bo razvil ljubezenski odnos, morda bo le prijateljski. Lahko se zgodi tudi, da skozi spoznavanje ugotoviš, da ti ta oseba ni všeč na romantičen način.
Tako da bi ti rada rekla predvsem to – bodi odprta za spoznavanje drugih in tako se bodo začeli razvijati odnosi. Kakšni bodo, pa bo pokazal čas… Po navadi pa so najlepši tisti odnosi, ki se razvijejo spontano, iz nekih skupnih interesov, morda iz prijateljstva… In takrat ko najmanj pričakujemo :)
Lepo bodi,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij