Živjo . Nevem kako bi lahko povedala svojemu fantu da mi je všeč. pa tudi : imam sošolke ki me žalijo in za mojim hrbtom govorijo neresnico
Li
Lili
Živijo!
Jaz še vedno nimam fanta a ga hočem met,saj me nobeden noče met
Lu
Luka_s00
moraš dobiti njegovo pozornost. Probaj ga vprašat če bi se kdaj kje dobila al pa kaj takega ali pa začni pogovor o stvareh ki so mu všeč da se povežeta
Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, »Žalostni radovednež«,
najprej se ti opravičujem, ker si tako dolgo čakala na moj odgovor. Vesela sem, da si se s svojo stisko in razmišljanjem obrnila name.
Če prav razumem, bi želela določenemu fantu zaupati svoja čustva in mu povedati, da ti je všeč, vendar ne veš, kako. Prav tako pa imaš težave s sošolkami, saj ti ni všeč njihovo početje: da te žalijo in da za tvojim hrbtom govorijo neresnico. Imam prav?
Veš, kadar nam je nekdo všeč oz. nam je simpatičen, pogosto postanemo sramežljivi in kar ne vemo, kako bi tej osebi nakazali svoja čustva. Po eni strani si želimo narediti korak naprej, po drugi strani pa nas je strah, kaj si bo oseba mislila in kako se odzvala. Ampak veš kaj? Če ne naredimo koraka naprej, potem ne moremo vedeti, kakšen bo odziv osebe. Zato je prav, da zberemo pogum!
Poskusi se temu fantu približati toliko, da boš imela z njim možnost pričeti pogovor. V pogovoru bodi pristna, bodi preprosto ti! Pogovarjata se lahko o vsakdanjih stvareh, o tem, kaj rada počneta, česa morda ne marata. To bodo prvi koraki spoznavanja drug drugega in ustvarjanja prijateljstva, ki je lahko dober temelj za tisto »nekaj več«. Tako boš imela priložnost ugotoviti, ali vaju družijo skupni interesi in ali v bližini drug drugega oba čutita enako. Naj te ne bo strah mu zaupati to, kar čutiš.
Pristnost in iskrenost pa naj bosta tvoje vodilo tudi v odnosu do tvojih sošolk. Lahko razumem, da so žalitve in neresnične govorice boleče, zato je prav, da se nanje odzoveš in skušaš početje sošolk ustaviti. Zaupaj jim, kako se ob njihovem početju počutiš in jim daj primerjavo, da se najverjetneje tudi same ne bi dobro počutile, če bi jih nekdo žalil oz. o njih govoril za hrbtom. Prav tako jim pojasni, da želiš, da s svojim početjem prenehajo.
Verjamem, da ti bo uspelo in ti želim vse dobro v prihodnje.
Anja Knez, mag. psihologije