Zelo sem zmedena ker nisem prepričana če mi je nek fant všeč a tudi za njega nisem prepričana. Velikokrat mi lepo govori in kaj takega reče nato pa pove da sva prijatelja. Koto reče me zelo bol i a tudi jaz nevem kako se počutim o njem in niti nevem kaj čutim ker se zadnje čase enostavno ne počutim kot jaz. Prosim pomagaj
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Tanja!
Praviš, da nisi popolnoma prepričana ali ti je nekdo všeč ali ne. Enako tudi od tega fanta dobivaš mešane signale. Praviš, da ti včasih na nek način z besedami namiguje, da si mu všeč, nato pa trdi, da sta le prijatelja. To te zelo prizadene. Praviš tudi, da se zadnje čase ne počutiš zares kot ti. Bi lahko morda to najprej še nekoliko bolj natančno opisala? Kakšna čustva in misli se pojavljajo pri tebi, kako dolgo že to traja in kako vpliva na tvoje življenje?
Če greva zdaj na tvojo simpatijo. Nič hudega ni, če nisi popolnoma prepričana ali ti je nekdo všeč ali ne. Verjetno trenutno šele nekoliko spoznavaš, katere kvalitete bi rada videla pri svoji boljši polovici. Navadno nam je v družbi osebe, ki nam je všeč zelo prijetno in čutimo zadovoljstvo. Več časa želimo preživeti s to osebo in o njej tudi več razmišljamo. Tudi to, da te boli ob njegovi trditvi, da sta samo prijatelja, je lahko eden izmed znakov, da ti je ta fant zares všeč.
Glede na to, da ti pošilja nekako mešane signale, obstaja možnost, da je zmeden tudi on sam. Kako se ti zdi ideja, da bi ga morda direktno povprašala o tem vedenju? Torej zakaj ti po eni strani govori vse te lepe stvari, po drugi pa pravi, da sta samo prijatelja. Na ta način boš prišla do bolj direktnega odgovora, kaj si zares misli o vajinem odnosu.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije