Živjo, zadnje čase zelo razmišljam o tem in me je začelo tudi malo skrbeti. Nikoli še nisem imela fanta. Včasih sem imela tudi kakšno simpatijo sedaj pa že kar dolgo nimam nikogar, ki bi bil dejansko moja simpatija... in tudi ne hodim veliko ven( na zabave...), ker mi to ni preveč všec saj nimam nikogar pametnega da bi šla z njim in skrbi me tudi da bi me kdo povabil na ples ali kaj podobnega(neznam plesati+ ponavdi so tam ljudje, ki so pijani in mi to ni všeč). Veliko prijatlejev ima fanta ali pa se usaj druži s kakšnim fantom jaz pa nimam nikogar... In ob enem si ga želim ob enem pa nevem če. Tudi nevem kako je če imaš fanta zato sem zaskrbljena...
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
vprašaj se, ali bi imela rada fanta zato, ker ga imajo druge, ali pa zato, ker si občasno osamljena?
Veš, imeti nekoga ali nekaj kar imajo drugi je zelo utrudljivo, saj je vsak človek individualno, neponovljivo in enkratno bitje. Tisto, kar veja za druge, morda zate ne. In obratno. Ko boš srečala nekoga, ki ne bo popival, in bo imel rad podobne stvari kot ti, boš začutila, da je to tisto pravo.
Morda ne bi bilo slabo, če bi si izbrala kakšno dejavnost, ki te veseli (npr. šport, pohodništvo, delo v kakšni dobrodelni organizaciji, npr. Rdeči križ). Tako boš imela več priložnosti, da srečaš nekoga, ki ti bo zares všeč.
Mlada si še in nikar se ne trudi na silo imeti fanta. Zaenkrat opusti to misel in začni delati stvari, ki te bodo, ko bodo narejene osrečile. Tudi temeljito čiščenje stanovanja, pospravljanje omar in predalov, je odličen način, da se začasno znebiš slabega občutka, da si prikrajšana za to, ker nimaš fanta. Ne ukvarjaj se z mislijo, kako bi bilo, če bi ga imela. To boš videla. Kot sem že napisala, ni enotnega recepta. Vsak odnos je poseben.
Zdaj pa le uživaj počitnice in jih zapolni s vsakodnevnimi nalogami, ki te bodo, ko bodo narejene osrečevale. Morda tudi ne bi bilo slabo, če bi prebrala kakšno dobro knjigo. Predlagam ti knjigo Elisabeth Lukas Na sledi veselju. Pojdi v knjižnico in jo poišči. Kaj veš, mogoče pa tam srečaš fanta!?
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja