Pozdrav
Jaz sem v enga mojga sošolca in me večkrat pogleda in enkrat začetk leta je na busu zmankalo placa in je enmu odstopu sedež in se usedu k meni zato sem ga prašala zaki se je usedu in jereku da ni mel druge izbire
Sošolci pravijo da sta on in še ena skup pa pravta da nista pa tud ne deluje mi tko
Prosim pomagajteeeee????
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Na podlagi tvojega zapisa sklepam, da je tvoja težava skrb, da tvoja simpatija goji simpatijo do drugega dekleta. Ker ne poznaš resnice, ti je neprijetno, saj ne veš, kako ravnati.
Naj te za začetek potolažim, da nisi edina, ki se sooča s tovrstno situacijo. Predvsem v obdobju mladostništva se namreč mnogim dogaja podobno kot tebi. Marsikdo si želi vzpostaviti stik s svojo simpatijo, pa le-tega ne zmore. Razlogi so različni, pogost vzrok pa je ravno strah pred soočenjem z resnico in pred zavrnitvijo. Menim, da je zelo pogumno, da si zbrala pogum si prosila za nasvet. Poleg tega tudi to, da si sošolca vprašala, če je za njegovim dejanjem še kakšen razlog. Predvidevam, da si to storila zato, ker te je zanimalo, če je njegovo dejanje motivirala simpatija do tebe.
Glede na to, da iz tvojega zapisa nisem pridobila veliko informacij pa tudi jaz težko sklepam kaj drži in kaj ne. Koliko let že poznaš tvojega sošolca? Kako dobro misliš, da ga poznaš? Si sicer veliko zaupata ali nimata tesnega medsebojnega odnosa? Bi lahko rekla, da ga dobro poznaš ali je še vedno veliko prostora za spoznavanje? Si se morda o zapisanem pogovorila s kakšno prijateljico/prijateljem, starši/skrbniki oziroma kakšno osebo, ki ji zaupaš? Osebe, ki te dobro poznajo, ti načeloma tudi lažje nudijo podporo v tovrstni situaciji. :)
Svetujem ti, da razmisliš tudi o tem, kaj ti je pri sošolcu še posebej všeč. So ključne kakšne posebne lastnosti ali ti je pomembnejše dobro počutje v njegovi družbi? Predlagam ti, da odgovore na zgoraj navedena vprašanja zaupaš tudi tebi bližnji osebi. Na ta način lahko razviješ nov pogled na situacijo, posledično pa tudi pravo usmeritev za nadaljnje ravnanje. Možnih je več različnih razpletov in pomembno je, da izbereš tistega, ki bo imel največ pozitivnih učinkov zate.
Si razmišljala tudi o tem, da bi sošolcu zaupala, da ti je všeč? V kolikor se boš počutila dovolj varno in sigurno vase, mu lahko zaupaš tudi to tvojo skrivnost.
Ne pozabi, da sta za dober medsebojni (prijateljski ali ljubezenski) odnos potrebna dva. Pomembne so tvoje želje in želje drugega. Zato ti bo razmislek o tem, česa si v odnosu želiš, koristil v vsakem primeru. Verjamem, da boš z dobrim premislekom in iskrenim pogovorom lahko oblikovala pravo odločitev in reagirala tako, da bo zate prav. V kolikor imaš še kakšno vprašanje, pa ga le pogumno zapiši.
Vso srečo in vse dobro ti želim!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike