Pozdravljeni sem stara 13 let hodim v glasbeno šolo in odkar sem imela nastop se mi nasmeha en glasbenik jaz se pa njemu tudi ko me ni bilo me je počakal in tudi nasmejal se je kaj naj to pomeni .drži očesni stik z mano.lp coolgirl
Ma
Manck
Coolgirl, pozdravljena!
jaz sem imela isto izkusnjo, najbrž si mu všeč.
predlagam pa ti tole:
-pozabimaj se, koliko je star (če lahko)
-razmisli, če ti je všeč
-počakaj, kaj bo naredil naslednjic, ko se srecata.
jaz sem naredila isto, zdaj pa sva skupaj že dve leti.
Lepo bodi, ManckCitiraj
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovano dekle,
hvala za tvoje sporočilo. Opisuješ prijetne občutke, ko se srečaš s fantom, ki ti je najbrž všeč. Omenjaš obojestransko naklonjenost, saj si izmenjujeta lepe poglede in nasmehe. Dekle (Manck) v zgornjem komentarju je s teboj delila njeno izkušnjo, ki se je obrnila v pozitivni smeri. Praviš tudi, da te je počakal, ko te ni bilo – morda ga ob priložnosti ogovoriš, če bi kaj zaigrala skupaj? Ali ga preprosto vprašaš kako mu gre igranje instrumenta? Nato se lahko razvije daljši pogovor, glasba pa je lahko povod za pogovor. V odnosu z njim bodi čim bolj pristna, iskrena in verjamem, da se lahko razplete v čudovito zgodbo. Srečno!
Prijazno te pozdravljam,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij