zivjo
v soli se moji prijatli pogovarjajo o igricah vsi trenirajo fuzbal jaz pa ne igram igric in ne treniram fuzbala tudi nevem veliko o avtih in motorjih kakor oni ali sem zato gej, ker sicer so mi vseč punce
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Kot razumem iz tvojega zapisa, pri sebi opažaš, da se tvoji interesi precej razlikujejo od interesov tvojih sošolcev.
Na podlagi tega, da ti pač ne počneš oziroma ti niso blizu nekatere aktivnosti ali tematike, ki jih sicer na nek način vidimo kot »tipično moške«, se sprašuješ o svoji spolni usmerjenosti. Sam pri tem dodajaš tudi, da so ti sicer všeč punce. S tem si si pravzaprav odgovoril že kar sam.
Z gotovostjo ti lahko trdim, da interesi, ki jih omenjaš, ne povedo čisto nič o tvoji spolni usmerjenosti. Ljudje se med seboj razlikujemo po tem, kaj nam je všeč, s čim se ukvarjamo, kaj nas zanima. Tudi fantje se med seboj razlikujete. Prepričana sem, da imaš tudi ti veliko zanimivih interesov, stvari ki te zanimajo in aktivnosti, pri katerih uživaš. Čisto nič ni narobe, če med temi interesi ni nogometa, igric ali avtomobilov.
Želim ti prijetne praznike,
Amadeja Jurič, mag. psihologije