Zdravo ,
Ja imam problem, zaljubila sam se u jednog djecaka prije 2 mijeseca on i nije toliko lijep polako se cak odljubljujem ali imam takodzer jos jedan problem , imam druga da ga tako nazovemo i nista ne osjecam do njega ali kad god mi spomene neku curu i da nesto ima sa njom meni se nesto desava, ovo je vec 2 put da mi se i svidja drug i ne svidja on ima vezu sa curom koju je upoznao preko interneta to mi se nimalo ne svidja, pokusavam da ga savjetujem ali ne slusa, ne mogu da se zamislim da sam zaljubljena u njega i nisam nazovimo to ljubomorom. Ali taj djecak kojeg sam se zaljubila me ne gleda ne obraca paznju na mene dok na moju drugaricu obraca i to previse, ljubomorna sam i ako nisam vise u njega svaki put kad ga vidim pocinjem se tresti ilo brbljati.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si se zaljubila v fanta, ki ti ne namenja pozornosti. Praviš, da se počasi »odljubljaš«, vendar pa si še zmeraj ljubosumna vsakič, ko pogleda drugo punco, prav tako si zelo živčna vsakič, ko pristopi. Prav tako imaš prijatelja, za katerega praviš, da nimaš čustev, vendar pa ti ni všeč, da se pogovarja in zanima za druge punce. Pred drugimi puncami ga želiš posvariti, vendar ne posluša.
Napisala si, da te fant, v katerega si zaljubljena, ne pogleda. Razmisli, ali res zagotovo veš, da fantu nisi všeč. Morda ohranjaš vsaj malo upanja, da si mu na skrivaj simpatična, kar te vedno znova vleče k njemu. Najboljši način, da ugotoviš, ali bi med vama potencialno kaj bilo, je, da mu zaupaš svoja čustva, ga povabiš ven ali ga ogovoriš.
Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoja čustva, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
Tudi če se ne izide je lahko to dobra lekcija za nadaljnje zveze. Zveza z nekom namreč zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela. To je lahko tudi priložnost, da ugotoviš, kako dobra družba si lahko sama sebi. Poskusi kakšen nov hobi, ki si si ga že dolgo želela poskusiti in ga lahko izvajaš sama brez drugih (npr. slikanje, tek, poslušanje glasbe). Morda boš ugotovila, da je biti sam lahko zelo prijetno in bo tudi čakanje "princa na belem konju" lažje.
Omenila si, da ti ni všeč, ko so tvojemu prijatelju všeč druge punce in želi z njimi vstopiti v zvezo. Razumljivo je, da želiš svojega prijatelja zaščititi pred »zlomljenim srcem« vendar pa je odločitev za zvezo s punco njegova. Seveda pa lahko izraziš svoje nestrinjanje. Razmisli, ali za tvoje nestrinjanje obstaja še kak razlog. Morda se bojiš, da ti ne bi namenjal več toliko pozornosti, če bi imel punco ali pa te ne bi več potreboval. Predlagam ti, da se s prijateljem pogovoriš o svojih morebitnih strahovih.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije