Oj js nevem kaj nej počnem u lajfu men se je use začel rušiti moja naj frendica seje nehala druzt z mano pol moj naj prjatu seje nebu druzt zmano potem je paše oči zbolel z rakom nevem kaj nej naredim imam občutek kod da nimam za kaj živet
To pišem ker res nevem kaj nej naredim k nevidni več smisla u lajfu
• An
Anaaaaaa
Ojla upam da ti bi moj odgovor kej pimagu. Prvo morm te pohvalt da si sploh povedala za to kar se ti dogaja uoam da tije stem usaj mal odlegl... glede prjatlce in prjatla ti morm iz svojih izkusn povedat da sm sla cez isto in vem da ti ni lahko ampk mi smo se mladi in druzba se hitr spreminja in kle nimamo kej za nrdit lej mogoc se probi pogovort z njima da vids kaksna je situacija okej?? Glede tvojga ocija pa prvo zlo mi je zou zate in uoam da cim prej ozdravi in da bo bols lej u ziulenju pridejo stvari k nm pac ucasih niso usec ampk to ns nesme ustaut kr ce bomo na use gledal negativno pol nau nc od ns vem da je hudo k zves da ma tvoj stars raka in vrjem da mu bodo usi pomagal po najbolsih moceh in da ce bos ti ratala zaprta vase in zalostna bo to tud tvojga ocija przadel tkoda lej probi na use gledat pozitivn vem da ni lahko ampk pac tak je lajf... seb pa nikol ne skoduj kr ti bo nakonc zou okej?? Posiljam vm 10000 objemckov in da tvoj oci cim prej ozdravi
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala, da si svoje misli in stisko delila na našem portalu. Praviš, da se ti je vse začelo rušiti. Sta se z najboljšo prijateljico pogovorili o razlogu prenehanja vajinega druženja? Pa z najboljšim prijateljem?
Vedi, da v tem nisi sama in da so negativni občutki, s katerimi se srečuješ, začasni in minljivi. Pomembno je, da se o tem vedno pogovoriš oz. deliš z nekom, ki mu zaupaš in ti lahko v težkih trenutkih nudi podporo, spodbudo. Ali imaš kakšno osebo, ki ji lahko zaupaš? Zastavi si majhne, dosegljive cilje in bodi ponosna nase, ko jih dosežeš. Bodi pozorna na svoje občutke; če zmoreš, bi bilo dobro, da bi si svoja občutja nekaj časa zapisovala v svoj dnevnik. Prepoznavanje in razumevanje lastnih čustev ti lahko pomagata pri soočanju z negativnimi občutji. Kadarkoli lahko tudi odgovoriš ali zapišeš svoje misli na našem portalu – ti bom z veseljem pomagala pri soočanju s tvojimi izzivi.
Lahko si pomagaš tudi s priročnikom Kaj lahko naredim, da mi bo lažje, kjer so predstavljene veščine za vsak dan in viri opore v stiski za mlade. Najdeš ga na tej povezavi: https://www.tosemjaz.net/prirocniki/kaj-lahko-naredim-da-mi-bo-lazje/.
Dajem ti 7-dnevni izziv za krepitev lastnih pozitivnih lastnosti:
1. Pripravi si pisalo in lističe (lahko so različnih barv in oblik)
2. Vsak večer si vzemi minuto časa in na listek zapiši nekaj pozitivnega o sebi (eno stvar, ki ti je pri tebi všeč – npr. »prijazna sem«/ »rada pomagam soljudem« / »danes se mi je nasmehnil tujec, ki sem ga srečala na cesti« / »všeč so mi moje oči, lasje«). Pomisli na vse osebnostne lastnosti, fizične značilnosti in dobra dejanja.
3. Listke lepi na vidna mesta (na vrata ali stene sobe, na pisalno mizo, v kopalnici na ogledalo, v kuhinji na hladilnik…)
4. Kadarkoli se v tebi prebudi negativno čustvo, si v spomin prikliči pozitivne besede, ki si jih zapisala na listke.
Če boš želela še kakšen nadaljnji nasvet ali pogovor, pa kar napiši, bom z veseljem odgovorila.
Želim ti veliko ljubezni do sebe in poguma na tvoji življenjski poti.
Objem.
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij