Zdravo, jaz sem začela raziskovati svojo spolno usmerjenost/identiteto... najbližje sem bi in genderfluidu. Ampak potem sem hotela raziskavati bolj na široko, da bi vse preučila... Ampak sem v vsem zelo zmedena in preveč je izrazov, ki si jih ne morem zapomniti... Zelo sem zmedena in strah me je, da sploh ne bom našla svoje prave indetitete...
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živijo,
hvala za tvoje sporočilo. Veseli me, da si se z najdeno razlago približala temu, kar čutiš in doživljaš. Razumem pa, da si se v tem raziskovanju kar malo izgubila, saj je oblik identitet in spolnih usmerjenosti ter naklonjenosti res veliko. Temu je tako, ker vsaka oseba na svoj način doživlja svojo identiteto. Vsakdo pri sebi tudi na svoj način razume, kakšne osebe jih privlačijo - tako prijateljsko, kot tudi čustveno ali romantično. Včasih se naša doživljanja na določenih točkah stikajo in so si podobna, zato jim lažje damo oznako, nalepko ali jih poimenujemo. Kar pa ne pomeni, da če način na katerega ti dojemaš svojo spolno usmerjenost ali identiteto, ni popolnoma enak nekemu že vzpostavljenemu, ni pravi ali pravilen. Lahko, da je eno, ali drugo, ali oboje in še nekaj tretjega. Predvsem je pomembno, da se orientiraš po tem, kar ti čutiš ali rabiš. Razlage pa lahko služijo kot prikaz različnosti. Govoriš tudi o zmedi in strahu, ki sta smiselni čustvi ob tem, ko je informacij preveč, mi se pa ne znajdemo v njih. Če prav razumem tvojo starost, se mi zdijo ta leta super za samoraziskovanje, rad bi ti pa rekel, da je to proces, za katerega imaš na voljo še veliko časa. Poskusi iti s tem, kar ti je trenutno najbližje, pa lahko potem vidiš, kako naprej.
Če želiš še kaj vprašati, sem seveda na voljo.
Prijeten pozdrav,
Nik Kidrič, dipl. psihosoc. pom.
svetovalnica Legebitra