Zivijo, imam eno tezavo.
Jaz sem do sedaj mislila, da sem zaljubljena v fante, ko pa smo bili pri moji noni, sem videla eno punco, ki zivi v sosednji vasi in mi je bila vsec. Sicer sem se ze prej sprasevala ali me privlacijo tudi punce, ampak me je nekaj ustavilo in ne vem kaj. V glavnem. Od takrat se mi je svet obrnil na glavo. Ves cas ze razmisljam o tisti punci (videla sem jo dva tedna nazaj) in ob tem dobim cudne obcutke, kakor tiste metuljcke al karkoli se ze tistemu rece. Ne vem, ali sem se zmeraj straight, a sem bi ali sem lejzbika. In ne vem zakaj, ampak imam feeling, da so moji sarsi homofobi.
Kaj naj naredim?
Ed
Edn
To ni za tabe
Ja
Heeeej!
Tudi sama sm sla skozi veliko stagov iskanja moje spolne usmerjenosti. Res en velik nasvet k ga je verjamem zelo tezko upostevat, vzemi si cas in ni nujno da se z necim indentificiras, samo ljubi kogar ljubis. Glede na tvoj opis bi predvidevala da si zagotovo zainteresirana tudi za zenske. Glede moskih pa ti zal ne znam pomagati mogoce si probaj vprasati ali bi se lahko videla z moskim v reketinoshipu ali pa pobrskaj po spominu kako si se pocutila ko si videla atraktivne moske oz. Ce si zela imela crush na fanta. Glede homogobicnih starsev. Predlagam ti, da tudi ko boš bila pripravljena sporočiti novico o tvoji usmerjenosti, ce za starse nisi prepricana, pocakas dokler nisi nekako finacno stabilna ali da se lahko nekam zateces ce mislis da bi prislo do hude reakcije. Ne pozabi la tudi NIKOMUR res popolnoma nobeni zivi dusi nisi dolzna povedati tega ce ne zelis.
Upam da ti je vsaj malo pomagalo.
Aa
Aaaaaa
Da si tko confused je cist normaln kr js pa pac punce s katerimi se druzm mi je ze ene par jih rekle da so ble mau zmedene kr niso vedle kaj so cist ok je da se sprasujes po tem pa da si mau zmeden pa sam tok da ves a si bi, straight al pa lejzbika se ti tud lah spreminja skoz lajf lah si zdej bi pa bos cez 5 let lejzbika. Js recm da mozn da si bi sam tud ni to tok pomembn kr se useen pac odrascas pa to. Ti sam zivi lajf pa se ne sekiri spet tok za to. Upam da je kej pomagal
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
na podlagi tvojega pisanja si predstavljam, da razmišljaš o privlačnosti do drugih oseb in svoji spolni usmerjenosti. Privlačnost je lahko zelo širok pojem, ki zajema tako telesno privlačnosti kot tudi romantično privlačnost. Nekatere osebe nas lahko privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično. Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš sama s sabo ter razmišljaš o tem, ali te druga oseba mogoče privlači ne glede na spol. Pomembno je, da se z definicijami ne omejuješ, si pustiš dovolj prostora, da poslušaš sebe in svoje občutke ter ob tem odkrivaš, kdo ti je všeč. Za to si lahko vzameš čas. Spolna usmerjenost je hkrati tudi nekaj fluidnega in se tekom življenjskih obdobij lahko spreminja.
Kar se tiče homofobije pa le-ta pogosto izhaja iz nepoznavanja ali napačnega poznavanja te tematike. Pogosto nestrpne komentarje, šale ali druge nestrpne oblike vedenja lahko opazimo že v malih stvareh. To je žal še zelo pogosto, saj vse_i odraščamo v družbi, v kateri večina predvideva, da obstajata samo dva spola in da so vsi ljudje heteroseksualni. Bi sicer želela o LGBT tematikah govoriti tudi s staršema? Če da, je to nekaj, na kar se lahko vnaprej pripraviš in vnaprej načrtuješ. Hkrati pa je to vedno proces in terja svoj čas, tako za osebo, ki se razkriva, kot za osebo, kateri se je ta oseba razkrila.
Če te v zvezi s tem še karkoli zanima smo ti z veseljem na voljo. Lahko pogovor nadaljujeva tukaj ali pa nam piši na svetovalnica@legebitra.si.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra