dober dan,
nedavno sem začela več brati knjige ampak me moti, ker ne najdem nikjer nobene s tematiko v kateri bi bili dve ženski ki se zaljubita no ja pač karkoli da sta dve ženski ki nista le prijateljici. Pa da ni tako "obviously gay" platnica. Ker še nisem ven iz omare torej tudi po spletu ne moram naročiti. Tako da bi verjetno na skrivaj šla nekam kupit knjigo, kar je dosti smešno. Vseeno mi je če je v angleščini ali slovenščini. Me pa zanima ali bi mogoče to lahko našla v kakšni mladinski knjigi, ker na spletni strani ne najdem če vi mogoče veste. Pa če bom šla povprašat v knjigarno kako naj to vprašam? Zdi se mi hecno kako bi to vprašala.
Hvala in lep dan še naprej :D
sa
sandy
Kot se začne vsak odgovor na tej spletni strani bom tudi jaz.Nisi sama.to je pač del tebe in če še nisi prpravljena to ˇˇcome out the closetˇˇ je to čis fajn. Zdaj, če hočeš najdi knjige ali katerokoli gradivo katerega tematiko nočeš odkrito ti predlagam , da skušaš najti E-knjige oz. željene knjige v digitalni obliki.Tako jih lahko bereš,ˇskriješˇ temo in nemoteno uživaš. upam da ti bo to kej pomagal in srečno :)
Su
Sue
Hej!
Jaz imam par knjig, ki so v angleščini, če ti kaj pride prav. :)
- She gets the girl
- Imogen, obviously
- Hearstopper serija (main couple sicer nista ženski)
- Iris Kelly doesn't date (series - več knjig)
- Six times we almost kissed
- She drives me crazy
vs
vssrhdggsshz
Če začnemo kar s predlogom: Jedrt Maležič: Križci, krožci.
Ena stran za namige je Dobre knjige. Sicer hudo zavajajoče ime, ampak glede na to, da, kako je woke, progresivna™ itd., bi znala biti kar primerna zate.
Biblos je spletna kniigarna za e-knjige, če povežeš še s članstvom v splošni knjižici, je možna brezplačna izposoja za 14 dni (podrobnosti sicer odvisne od knjižnice in njenega deala z Biblosom). Največ knjig prispeva Beletrina, tam dela tudi bivša je*ačica Luke Mesca, torej veš, da se bo našlo tudi kaj zate. V Cobissu se sicer vidijo tudi te izposoje, uradno je treba imeti enega od določenih bralnikov, ki znajo delati z njihovo DRM zaščito, ampak na tech sajtih se najdejo tudi malo bolj komplicirani napotki, kako to sr..... obiti, da lahko vsaj bereš tudi na drugih bralnikih.
In seveda članstvo v knjižnici. V ljubljanski je letna članarina 18€, manj za otroke, študente, upokojence, brezposelne..., vključena tudi "članarina" za Biblos. Itak "se ve", da obiski knjižnic ne prinašajo influenserskih točk, zato "velja" tudi, da tja itak hodijo samo otroci (zaradi domačih branj), penzionisti (ki kakor imajo čas in niso na ti z elektroniko), invalidi..., sicer pa samo še "čudaki". Pa nekako se mi zdi, da je večina knjižnjičark LGBT* (OK, G morda res ne), tako da lahko kar mirno vprašaš. Ali pa kakšen namig najdeš že kar na straneh MKL.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
morda ti prav pride ta seznam knjig, na misel pa mi pride še knjiga Dekle, ženska, druga_i.
Tudi založba ŠKUC (zbirka Lambada) izdaja knjige z LGBTIQ+ tematiko, lahko pa jim kar direktno pišeš, če imajo morda še kakšne predloge za mladinske knjige: brane.mozetic@guest.arnes.si.
Če si v svojem kraju včlanjena v knjižnico pa lahko glede na vpisane ključne besede po knjižnici brskaš tudi preko portala Cobiss: https://www.cobiss.si/. Tako se lahko manj izpostavljaš, če ti knjižničark/prodajalk ni prijetno spraševati kakšne knjige iščeš.
Srečno z iskanjem! :)
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra