Hojj js sm vam pisu ze zarad mojih zgodovinskih problemov ampk bi vas rad se nekaj uprasu ker mam tud dilemo...
Jaz vem da sem biseksualec (privlacjo me fantje in punce- i proudly came out 2 years ago :3)
Ampk ne vem za svojo identiteto...pac vem da sm fnt ampak mi je ucasih malo nelagodno uporabljat He/him zaimke...pac nevem zakaj...in sem razmislal o like He/they al they/them...in nevem ce to pomen da sm zdj non-binary al kj?...Pac prosim pomagajte kr se to sprasujem ze zdaj en cas...
Thanksies za vnaprejjjj<3
-Helmut
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen Helmut,
Najprej hvala za tvoje sporočilo. Razumem, da ti je nelagodno uporabljati moške zaimke. Dejstvo je, da je slovenščina glede uporabe slovničnega spola precej rigidna, zato je včasih težko najti prave zaimke zase ali pa je lažje razmišljati o angleških.
Če razmišljaš o zaimkih he/they ali they/them še ne pomeni, da si nebinarna oseba. Res je, da se nebinarne osebe pogosto lahko odločijo za zaimek they/them, v slovenščini pa npr. za izmenjevanje med zaimkoma on/ona, vendar to še ne napoveduje in označuje njihove spolne identitete. Uporaba zaimka je torej tvoja osebna in individualna odločitev, ki ne napoveduje nujno tvoje spolne identitete.
Zdi se mi pomembno, da si pri iskanju zaimkov zase daš čas. Tako lahko raziskuješ in preizkušaš s katerimi zaimki se najbolje počutiš. Okej je tudi, če zaimke menjuješ. Ni pravilnega in napačnega načina kateri zaimki so pravi za nekoga, zato se mi zdi najbolj pomembno, da je udobno tebi. J
Če imaš še kakšno vprašanje sem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra