Hej,
v preteklih mesecih sem ugotovila da sem lezbika. Ali sem lezbika ze celo zivljenje pa nisem to vedela ali je to nekaj kar se je razvilo zdaj in lahko tudi gre cez cas?
• ju
justadreamer
cist mozno da si samo v takem obdbju in da bo minilo, ali pa da se bo tvoja seksualnost se spreminjala. si v obdobju ko isces sebe in to je normalno. je pa bolj verjetno da si ze od vedno in samo nikol pej zaradi pritiskov okolice nisi razmisljala o tem.
• Uredništvo
Eva Margon

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
večina oseb potrebuje čas, da sprejmejo same sebe, ko ugotovijo, da niso heteroseksualno usmerjene in da so jim všeč tudi osebe drugih spolov. Privlačnost, ki jo doživljaš, ni nenavadna in s tem ni popolnoma nič narobe. Spolna usmerjenost je skozi različna obdobja lahko fluidna, kar pomeni, da so nam tekom življenja lahko všeč osebe različnih spolov. Ali je bila privlačnost do oseb ženskega spola prisotna že prej ali ne, si lahko odgovoriš le sama. Dobro je, če si vzameš čas, slediš svojim občutkom in odkriješ, kaj te na različnih osebah privlači.
Eva Margon, uni. dipl. socialna pedagoginja