zivijo, mene pa zanima kako se naj ne sramujem da so mi vsec punce? Kako sem naj ponosna nad tem in se ne brigam kaj si drugi mislijo? lp
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
to da v zvezi s svojo spolno usmerjenostjo doživljaš določen sram je zelo običajno, saj živimo v družbi, kjer je pogosto prisotno sporočilo kot da je to nekaj "čudnega" ali "napačnega". Kljub temu je pomembno, da se zavedaš, da obstaja veliko različnih spolnih usmerjenosti in da prav z nobeno ni nič narobe, tudi s tem, da so tebi všeč punce ne.
Še posebej težko je včasih to sprejeti, če živimo v okolju, ki ni zelo sprejemajoče ali je celo odkrito homofobno. Takrat se lahko zdi skoraj nemogoče mirno živeti. Ljudem pravzaprav praviloma ni vseeno, kaj si drugi mislijo o njih, zato ni čudno, da se tudi ti ukvarjaš s tem vprašanjem. Je pa pomembno, da se ob tem zavedaš, da mnenje drugih ni odraz neke absolutne resničnosti, temveč je to le njihov pogled na stvari, ki je lahko drugačen od tvojega. Ko se tega zavedamo lahko tujim mnenjem damo manj pomena, kot bi ga mogoče dali sicer.
Na srečo imamo tekom odraščanja in osamosvanja pogosto tudi možnost, da se od takih okolij umaknemo in si poiščemo družbo, v kateri se počutimo sprejete ne glede na to kakšne so naše osebne okoliščine. Takrat je tudi veliko lažje biti pomirjen sam s sabo oz. "ponosen" sam nase, kot praviš sama.
Lep dan ti želim in pogumno naprej!
Eva Margon Baloh, mag. prog. soc. ped
svetovalnica Legebitra