Zdravo!
Jaz z eno mojo sošolko sedim pri pouku skup ane in pač ji umes z rokami al pa nogami gr po njenih nogah bozam njej rečem da jo masiram ker nočem da ve da mi to paše da se je dotikam. Enkrat smo bili pri nje in smo se igrsli za Sanjskega moškega in sem bila jaz sanjski moški in sem jo poljubila na obraz, za njo in druge je bila samo igra, a meni se ni zdelo tako
Enkrat sva ze skupaj doživeli orgazem, skupaj sva se zadoljevali in seksali samo pač seksali sva oblečeni.
Jaz ne vem kaj naj naredim, ne vem a me sploh privlači včasih mi gre zelo na živce včasih bi jo poljubila al pa kaj takega.....
Lp,
??
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Občutek imam, da si zelo zmedena glede tega, kaj čutiš, kako se počutiš v odnosu s prijateljico in česa si želiš. Nič hudega - mladostništvo je obdobje, ko boš začela postopoma raziskovati spolnost, ugotavljati, kaj te privlači in kaj ti je všeč ... Še celo življenje imaš čas, da ugotoviš, kdo ti je všeč in kdo ne. Ne obremenjuj se preveč z nalepkami, kot je "lejzbika", saj niso zares pomembne.
Morda za nekaj časa z otipavanjem in masiranjem prijateljice nehaš, vsaj dokler ne ugotoviš, ali ti je všeč le kot prijateljica ali pa kot nekaj več. Lahko se o svojih občutkih na splošno pogovoriš tudi z drugimi prijateljicami, na primer jih vprašaš, ali se tudi one želijo kdaj dotikati kakšne prijateljice, brez da bi nujno govorila o svojih čustvih in doživljanju. Če boš s prijateljicami to temo normalizirala in se o njej pogovarjala, ti bo verjetno tudi lažje ugotoviti, kaj sama želiš in čutiš.
Sicer se ti pa res nikamor ne mudi. Zaenkrat ostani v fazi raziskovanja in spoznavanja, kasneje pa se lahko odločiš, ali ti je ta prijateljica zares všeč. Povsem običajno je, da si pri 12 letih glede tega zmedena, in da ti gredo ljudje, ki jih imaš rada, včasih tudi "na živce".
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije