Pozdravljeni
všeč mi je moj prijatelj. do zdaj se mi je zdelo da tudi on do mene nekaj čuti ampak zdej se je pa zgodilo nekaj zaradi česar se mi je zazdelo da me pa mogoče dojema zgolj kot prijateljico. zdaj sem malo obupana. kaj predlagate da naj naredim? vem da ni rešitev da bi mu povedala ker bi se prestrašil in bi uničila prijateljstvo tega pa nočem. :(
Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvoje dvome, da bi prijatelju razkrila svoja čustva in da bi se zato vajin odnos spremenil. Žal pa po drugi strani nikoli ne moremo izvedeti, kaj je v glavi drugih ljudi, če jih po tem ne povprašamo. Če za to še nisi pripravljena, lahko poskusiš z manj direktnimi signali in opazuješ njegove reakcije. Npr. da ga pohvališ, povabiš na druženje itd. Morda ti vrne kakšen kompliment, izrazi, da bi rad s tabo preživel več časa - to lahko vzameš kot znak, da si mu všeč in da mu je s tabo lepo. Seveda pa še to ne pomeni, da gre za romantična čustva.
Torej, bodi potrpežljiva, poskušaj najprej izraziti svoje občutke na manj direktni način. Ko pa boš pripravljena, pa mu lahko svoja čustva tudi zaupaš. V kolikor je vajino prijateljstvo močno, se bo ohranilo, tudi če čustva niso obojestranska. Morda bo na začetku malo neprijetnosti, a bo tudi to minilo in ko se bosta o vsem pogovorila, se bo spet vzpostavil odnos, kot sta ga imela.
Vso srečo,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)