Zdravo, nujno rabim vašo pomoč oz. nasvete. Stara sem 18 let in imam crush ki je star 29 let. Z njim se poznama že kar dolgo praktično že 4 leta(Od mojega 14.leta). Spozala sva se na njegovih koncertih in postala osebna prijatelja.(Pa naj še povem da sem se noro zatreskala vanj radi zardi tega ker je glasbenik in imava skupno področje kar me je noro fasciniralo in me še.)No u glavnem,do 16. leta med nama ni bilo več kod neko simpatično prijateljstvo. Po mojem 16. Letu pa sva si oba zaželela malo spolnosti in se odločila, da poskusiva. Zame je bilo takrat seveda prvič. V glavnem bilo je odlično. In tako sva postala neko "fukfrenda". Med nama pa ni nič več razen tega. Ko to počneva se imava oba zmeraj vsaj relativno fajn. In jaz si želim nekaj več z njim. Ugotovila sva da sva drug drugemu OK in ,da drug drugemu na nek način sedeva, ampak razvije se pa nič ne. On nekok ne čuti vsega tako kod jaz, jaz vem da npr. nikol nebi delala tega z njim če mi že takrat nebi bil na nek način všeč in tudi on se sprašuje mar bi bla možnost ,da mava do drug drugega kakšno naklonjenost? In zmeraj, se poraja odgovor: NEVEM. Kar me že iskreno zelo moti. Ker si ga noro želim. Jaz to(da si ga noro želim) npr. govorim v tako rečeno vzburjenem stanju al pa tut zdajle ko nisem. On pa to izreka samo takrat ko je poteben, se pravi res malo drugače čutiva vse skupaj. Moti me pa še ena 3. Oseba ,ki se je trenutno pojavila in sicer na kratko o tem. V glavnem enega dne sva si pisala ko me na lepem vpraša a bi kdaj probala v 3? in jaz sem odgovorila bolj iz smisla ,da kr tko sprašuje prez pomena bolj kod tisto ja bi blo zanimivo probat. In mi na lepem začne govorit o neki punci ,ki si noro želi trojčka in da bi lahko kdaj probal. Rekla sm si samo NO WAY! prosim da se šali. Ampak ne. Punca ga je celo vabila k sebi, spraševala če jo lahko poljublja med seksom. (Te informacije mi je poslav on ,ki je bil zelo začuden kaj je ona njemu pisala)In si lahko mislite kako sem odrjagirala, na drugi strani.Skor sem znorela! Res! Hvala bogu še znjo ni imel nič razen pogovora. Hočem ,da ta punca izgine iz najne skupne veze. če hočem naprej gradit odnose znjim ,se je morem nekako znebit. On do nje nima nobene posebne naklonjenosti ona pa do njega očitno ja. Je res ,da bi marsi kdo rekel ja pa kaj čš met takega grdo rečeno "kurbirja"? Pa če z dvema naenkrat flirta. Po drugi strani pa pomislim ja pa sej če bi bil vame zaljubljen se z njo nebi pogovarajal oz.bi ga zanimala samo jaz. Ker on je imel prej že dve resni zvezi eno 10 let in eno 2 leti, kar pomeni da je sposoben imet zvezo ampak ga očitno koker mi je že sam povedal mal preveč hormoni razdajajo. Jaz ga pa skos nekod probam hipnotizirat ,da bi ga neke vrste začarala ,da bi se vame zaljubil. Ful probam bit seksi, starstna, romantična, erotična...pač v glanem ni da ni. Ampak nekod ne najdem tiste točke kjer bi ga lahko osvojila. Res pa je da mi po storjeni moji te fintici zmeraj reče, o kok si bla pa pogumna ko si nardila to pa to... Se pravi mu nekak ostane v spominu ga na nek način fascinira. še zmeraj pa ni to to ,da bi ga fascinirala do take stopnosti ,da bi se praktično zaljubil vame. V glavnem povejte mi kaj oz s čim ga naj še fasciniram? Jaz bi samo rada da je moj. Pa prosim ne napisat ,da potem mogoče ni pravi.. ni te vreden.. pač nista za skup.. al pa karkoli takega kar mi že prijatlce skos najedajo. Ker bom naredila vse kar je možno ,da ga osvojim. Vem ,da sem napisala dolg spis ampak mogla sm dat to iz sebe, da me boste lažje razumeli. Hvaležna bom vsakega odgovora, tudi če mi nebo pomagal in bom mogla naprej še sama s svojo glavo vstrajat in ga osvajat.
Lep pozdrav????
Ga
Gajci
Mislim, da te ima samo za sex in mu ne pomenis nic. Zal tako je. Bos videla cez cas, da sem imela prav.
Pi
Pikipiki
Živijo,
Kaj pa če bi mu probala povedati kako se počutiš? Tako iskreno mu povej kakšna so tvoja čustva do njega. V živo seveda in takoj boš videla na kakšnem nivoju je on v primerjavi s tabo glede čustev. Če bo rekel da ne čuti isto bi bilo najbolje pustiti ta odnos saj nima smisla ker čeprav si mogoče že slišala se ne da osebe prisiliti da se zaljubi vate. Nekako ljudje nismo narejeni tako da bi si lahko rekli okej (recimo v tvojem primeru) zelo se trudi zame in me ima rada zdaj bom pa še jaz njo imel rad kot partnerico. Žal ne gre tako ker ne izbiramo v koga se bomo zaljubili. Verjamem da boš spoznala nekoga s katerim se boš počutila srečno mogoče ne takoj ampak sčasoma pa, do takrat pa si vzami čas zase. Verjamem da se boš odločila tako kot se tebi zdi prav :)
Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Yully.
Najprej naj se ti zahvalim, da si potrpežljivo počakala na odgovor in podrobno opisala stisko, ki jo doživljaš.
V mladostniških letih prva ljubezen zelo razburka čustveni svet. Eksperimentiranje je del najstniškega obdobja, a se ob vstopu v pozna najstniška leta običajno pojavi želja po resnem razmerju. Iz opisa je razvidno, da ti je fant všeč že kar nekaj časa in verjamem, da so čustva, ki jih gojiš do njega zelo močna. Tudi odnos, ki ga imaš z njim traja že 4 leta, kar ni kratko obdobje. Opisuješ, da se je med temi 4 leti vajin odnos premaknil iz prijateljskega do bolj intimnega. S fantom imata veliko skupnega, kar te še bolj pritegne. Vidi se, da v odnos veliko vlagaš in si želiš, da bi uspelo. Vendar je v odnosu potrebno, da prispevata in odnos gradita oba. Zdi se, da v tem odnosu več prispevaš ti. Vsekakor pa moram omeniti starostno razliko. Verjamem, da si do svojih 18 let že precej odrasla, vendar sta starostni obdobji v katerih se nahajata zelo različni. Kar pomeni, da si želita različne stvari. Morda je tudi to ena izmed ovir, da se razmerje ne premakne.
Večkrat si fantu že omenila, da ti je všeč in, da bi si želela z njim resnejšega razmerja. Glede na to, da mu to omenjaš že dlje časa, morda fant nima enakega interesa. Mogoče je v obdobju, ko si ne želi resne zveze in mu svoboda odgovarja. Tudi to, da je v vajin odnos povabil še eno osebo je znak, da si trenutno ne želi resnega razmerja. Verjamem, da te je to pretreslo. Pravzaprav je popolnoma normalno, da občutimo bolečino, če si svojo ljubljeno osebo predstavljamo z nekom drugim. Vendar želim poudariti, da je v partnerskem razmerju pomembno, da se čutimo ljubljene. V odnosu je nujno zaupanje, varnost, razumevanje, sprejetost, iskrenost…
Sprašuješ se kaj še lahko narediš, da bi ga osvojila? Odgovora na to žal nimam. Zdi se, da si naredila že zelo veliko. Morda si vzameta čas za pogovor in mu odkrito še enkrat poveš kaj čutiš in kakšne so tvoje želje za prihodnost. Če se želje še nekaj časa ne bodo ujemale in na zvezo ne bosta gledala na enak način, se bojim, da boš v to usmerila preveč energije. To je lahko zelo naporno in boleče. Prav tako je to tvoje prvo razmerje in niti ne veš kako bi izgledalo s kom drugim. Razmisli o tem kaj ti ta oseba da. Je to tisto kar si želiš in zaslužiš? Ali si želiš česa drugega. Verjamem, da imaš ogromno pozitivnih lastnosti, ki te bogatijo. Zato želim, da najdeš osebo, ki jih bo videla in ti to večkrat dala vedeti.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala. Želim ti vse dobro,
Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije