sm stara 13, trenutn mi u lajfu ni glih najbols, sm bla ze povsod in mi ni nc do zdj pomagal. vedno grem sam bl dol like ko full lower in pc nvm vec kj nj nrdim. pocutm se ful useless se posebi kr  usi prcakujejo neki od mene.trenutno sm v dnevnem hospitalu in mam pogovore sam sezmer mi ni najbols. blasm tud na ppoju v lublani med pocitncami kr so rekl da nism varna. pred tem sm bla tud u mentalni in sm par frendou nrdila sam pac sezmer neki ni prou. ful sm spet zacela igrce igrt dabi nekak use misli dala stran. mami mi skoz tezi nj grem dol sam toje edino kjer se dobr pocutm kr mm pac konc neke frende k me ne zezajo,nimam neki ful prjatlou sam onlajn ih mam. res nevem vec kj nj nrdim blasm ze u ush stavbah kti pomagajo sam nc ne pomaga. use kar delas  v mentalni je sedenje pa gledanje v tv pa kartanje na ppoju je blo pa enako na dnevnm hospitalu pa sola pa mau skupin. trenutno semi u lajfu ful dogaja.mam par stvari na policiji (prijav) mam tezave z usm. hocjo me u zavod dt, alpa u stanovalsko skupnost. ampak js tega nocm ker edino kjer se dobr pocutm je doma pr mami in pr sestrci. sam rada se odstranla iz kle pabi blo use bols. nvm kko mami recm da rabm objem kr ona ful nezna objemat kr njo noben ni.  ocijom nimam stikou kr pac er ja. rada bi bla sam doma in bla z mami kr vem dabi mi to mal bl pomagal. zajebala sm ceu svoj lajf (se opravicjm za grde besede) septembra je blo tok grozn dasm nasla comfort v tipih in delala bedarije. polse je poslabsal, sm se spet zacela rezat. in pol sm mea attempt in sm mela potem pogovor na ppoju insome dal u dnevni hospital. rada bi sam dase use pobolsa res se ful trudm. trudm se z hrano in z usm. in nvm vec kj nj nrdim.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Draga mladostnica,
začniva s predzadnjim stavkom, ki si ga zapisala - rada bi sam da se "use pobolsa res se ful trudm. Trudm se z hrano in z usm". In nato zaključiš ne vem več kaj lahko še naredim. S tema dvema stavkoma sporočaš, da si želiš pomoči in jo sprejemaš, čeprav se ti zdi, da ni učinka. Vključena si v celostno obravnavo v okviru dnevnega hospitala, pedopsihiatrične klinike (če prav razumem tako ambulantno kot hospitalno, ko je to potrebno). Pomoč in podporo ti nudijo strokovnjaki, ki te lahko dobro podprejo na tvoji poti odraščanja in reševanja težav na področju duševnega zdravja. Pomembno je, da vztrajaš v teh oblikah pomoči in si pri tem vztrajna, pripravljena na delo in sodelovanje kolikor gre, pa tudi precej potrpežljiva sama s seboj. V kolikor imaš tudi medikamentozno terapijo, bodi pri jemanju dosledna.  Brez tvojega aktivnega dela in truda, rezultatov ne bo ali pa bodo manjši od pričakovanj, sploh tvojih. Poskusi se držati odklopa od zaslonov, tu se drži dogovorov z mamo, tudi ostalih glede reda, rutine. Namesto samopoškodbenega vedenja poskusi izbrati pogovor, pisanje dnevnika, risanje... Razmisli kakšen vpliv imaš ti na svoje vedenje, tudi v smeri, ki lahko odmakne strokovnjake v smer razmišljanja o nenamestitvi v stanovanjsko skupnost ali pa v vzgojni zavod.  Vabim te v to razmišljanje, tudi za to, ker si zapisala koliko ti pomenita mama in sestrica ter ostati doma pri mami. Zelo razumem, da je zate pomembna vključenost v skupnost vrstnikov, kjer si sprejeta. Šola, fizični stiki, so tisti, ki ti jih priporočam.
Ne strinjam se s tabo, da je tvoje življenje zakoličeno v smer - ni ok in to je to. Odraščaš in v tem procesu odraščanja potrebuješ več podpore kot drugi. Izkoristi jo v čim večji meri.
V svetovalnici To sem jaz ti bomo še naprej nudili podporo v smeri razbremenitve in te vabimo v pogovor še naprej. Ob tem pa te prijazno usmerjamo k vztrajanju k terapiji v živo, ki je dolgotrajna. V primeru hude stiske pokliči na TOM telefon, Posvet.
Za konec - poskusi si določiti cilj, ki ti bo predstavljal motivacijo za vso delo, ki si ga in ga še boš vložila v krepitev duševnega zdravja in svojo izgradnjo osebnosti. Bi to lahko bil - ostanem doma, z mamo in sestrico. Dneve zaključi s hvaležnostjo, da si preživela dan in da si zmogla še en dan poti okrevanja.
Toplo te pozdravljam in ti želim dobro.
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja