zivjoo
sm 12 letna punca in mam mal tezav ampk se sama ne vem kok so ubistvu resne. pac eno sporocilo sm ze napisala o prjatlih owc da me skoz leftsjo out ampk ubistvu je se zloo velik. velik rajs bi mela psihoterapevta v zivo ampk mi je mami k je tud psihoterapevtka rekla nej najprej probam to. zdej najbrz si mislte tko zakaj se sam ne pogovarjam z mami ane. no pac lih bi se ampak po drugi strani se nocm kr mi je nekak cudno oz nocm da ve take stvari o men. seprav. kukr sm ze rekla ne vem kok je resno a sm depresivna al pac je sam najstnistvo ampk ce je ze kej je mozno da bi bla bipolar kr sm ucasih zlooooo zalostna in bi se self-harmala pol sm enkrat ful vesela in pac probala sm se tud rezat in mi je blo usec ampk nebi rada nadaljevala in nevem kaj nrdit in pac ja. no nazivce mi gre kr nimam prjatla s katerim sm loh js js ampk po drugi strani sploh nevem kdo sm. in to je najhujs. no in pol se ta love life k sm bla zavrnjena in pol je use ful bad in ja res nevem kaj nej. kr ubistvu nevem a je hudo al ne al pa sam mene zlo prizadane use skp. ena stvar je se da  se mi na roji vidjo bele brazgotine k jih ne morm skrit in pac nevem kaj nej. mami sm povedala oz sm ji rekla da sm sam "probala" ubistvu sm bla takrt zlo jezna in pac sm sam uzela noz in ja. no pac res nevem kaj nej nrdim in vem da sm zlo velik napisala in se vec je ampk bi se zlo rajs pogovarjala u zivo tko da ce mogoce poznate kje k bi loh sla da je pocen al pa celo zastonj in da bi prepricala starse k mi sicr ne vrjamejo da je tok hudo da rab psihoterapevta ampk bi useen sam rada vidla ce bi slo kej na bols.
prosm za odgovor in hvala vnaprej
lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
sprva ti želim povedati, da me veseli, da si se ponovno opogumila in zapisala novo sporočilo. Upam, da ti je svetovalec_ka uspel_a pomagati pri tvoji prejšnji dilemi.
Le mislim si lahko, v kako težki situaciji si se znašla. Najstništvo je obdobje, ko nastaja veliko sprememb, ki jih opazimo na našem telesu. Tako je tudi z iskanjem sebe, tega kaj ti si in kaj želiš biti. V času najstništva se začnemo spraševati, kaj bi radi počeli v življenju in kdo smo, ko odraščamo. Hkrati pričnejo dozorevati naši možgani in tako pričnemo vsa čustva doživljati veliko močneje, kot smo jih prej. Tako lahko močneje doživljamo jezo, pa tudi veselje. Praviš, da si velikokrat zelo žalostna in drugič zelo vesela. Si morda opazila, da se ta čustva pojavijo skupaj s kakšnimi dogodki v tvojem življenju? Kar naštevaš so najverjetneje značilnosti najstništva. Če bi se stvari stopnjevale, pa bi lahko kazale na težavo, ki bi jo bilo potrebno prepoznati in zanjo poiskati ustrezno pomoč
Praviš, da si ne želiš, da bi tvoja mami vedela o tvojih težavah, hkrati pa si v dilemi, če ti starši sploh verjamejo, kako resne so tvoje težave. Če te prav razumem, si mami povedala, da si samo poskusila s samopoškodovalnim vedenjem. Mislim si, da ti mora biti zelo težko, ko nimaš podpore prijateljev in se o vseh svojih občutkih ne moreš pogovoriti z mamo. Si že razmišljala, da bi se zaupala kakšni učiteljici ali učitelju, s katerim se dobro razumeš ali pa svetovalni delavki na vaši šoli? Obstaja velika verjetnost, da bodo vedeli, kako ukrepati naprej in te usmeriti k dodatni pomoči. Domnevam, da bi te mama morda lahko bolje razumela, če bi ji sporočila, kakšne občutke doživljaš in s čim se spopadaš, ter ti tako zagotovila dodatno pomoč. Morda pa lahko poveš svojo stisko sorodnikom oz. odrasli osebi, ki ji zaupaš in za katero veš, da bo verjela tvoji stiski. Ko prebiram tvojo izpoved, imam občutek, da doživljaš zelo intenzivna čustva in da se sprašuješ, kako se z njimi soočati. Tudi zavrnitev je lahko velikokrat boleča, vendar verjamem, da si kljub temu čudovita oseba, ki jo ima marsikdo rad. Razumem, da te morda samopoškodovanje na nek način pomirja, vendar je to zelo resno stanje, ki kaže na to, da potrebuješ pomoč. Verjamem, da ti je težko in tu sem zate, da ti pomagam. Verjamem, da si sposobna premagati to vedenje in tudi vidim, da si sama tega želiš.
Za pomoč se lahko na začetku obrneš na odraslo osebo, kateri zaupaš (sorodniki, družinski prijatelji, sosedi, stari starši…) in ki ti bo prisluhnila. Če nimaš te možnosti, se lahko obrneš na šolsko svetovalno službo, kjer verjamem, da bo psihologinja prisluhnila tvoji stiski. Morda se poskusi obrniti tudi na svojega osebnega zdravnika, ali pa na Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov, ki se nahaja v vsakem večjem kraju v Sloveniji. Povezavo do centrov najdeš na tej povezavi.
Nenazadnje nisi sama v svoji stiski in iskanje pomoči ti lahko pomaga premagati tvojo stisko. Če me potrebuješ, sem tu zate. Vesela bom, če mi boš sporočila, kako si se odločila.
Objem.
Ana Globokar, dipl. psihologinja
• tr
trenutno stanje
zivjo spet jz tuki.
najprej bi se rada zahvalila obeba osebama ki sta mi odgovorili in dali nasvet na moji prejsnji sporocili. sam sporocam da je nols in da se ne samoposkodujem redno kot sem se mogoce narobe izrazla v prejsnem sporocilu. sm se sam dvakrat ampak ja nebom vec in mislm da ni potrebno neke posebne pomoci prou za to.
hvala za nasvete s prjatli :)