(Se opravičujem za mojo slovenščino)
Jaz grem na poklicno srednjo šolo in sam šo na program katerega nisam hotel delati pa sem se spremenijo v drugi program ampak ista šola, jaz zdaj hočem vprašat če je mogoče da jaz grem v nekatero drugo šole kjer nisam spremenil šole.
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
verjetno te zanima, ali lahko spremeniš program, v katerega si vpisan. Lažje bi ti svetovala, če mi poveš, kam si bil najprej vpisan in kam si se preusmeril ter ali si že kdaj ponavljal letnik ter kateri letnik si sedaj.
Če si se vpisal v 1. letnik srednje šole v mesecu septembru in si od takrat že spremenil program, lahko to ponovno storiš - pokličeš svetovalno delavko na tisto šolo, kamor bi se želel vpisati in vprašaš, ali imajo kakšno prosto mesto. Če imajo prosto mesto, te lahko vpišejo. Res pa je, da se boš moral kar precej potruditi, saj boš v tem letu pri vseh predmetih neocenjen in boš moral pridobiti ocene pri vseh predmetih (za 1. ocenjevalno obdobje).
Prav tako ne moreš prehajati med programi - če si vpisan na 3-letni program, se ne moreš vpisati na 4-letnega.
Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Vse dobro ti želim
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike