Pozdravljeni!
Sem deklica in sem stara 13 let. Veliko lazem strasem ker me je strah povedati resnico ker vem da me bojo kregali ce recem resnico. Pravijo da imam zelo slabe ocene v soli ampak imam samo slabe ocene pri matematiki ker mi ne gre imam sladkorno bolezen tip 1 in lahko mam status in zelo ga hocem ker mi bo pomagalo ampak starsi pravijo da me bojo zafrkavali in hecali da bom zgledala prizadeto. Moji starsi me imajo zelo rada in me cuvajo hranijo in delajo vse zame. Pravijo mi tudi da sem len ain da nic ne delam ko hocem kaj narediti mi recejo da ne rabim nato me pa kregajo ker nic ne delam vcasih imam veliko volje da se ucim nato pa jo kar na enkrat zgubim kaj naj delam? Nevem kako naj se izboljšam kaj moram storiti?
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Svojo situacijo si opisala zelo zmedeno oziroma kontradiktorno. Opisuješ, da imata starša zelo lep odnos do tebe, po drugi strani pa, da s teboj ne ravnata spoštljivo. Sprašuješ kaj naj storiš. Najbolj pomembna je iskrenost. V prvi vrsti do sebe in nato do staršev. Nujno se morate pogovoriti in slišati drug drugega. Pomembno je, da staršema nehaš lagati in prikrojevati resnico. Laž ima kratke noge. Slej ko prej bosta starša izvedela za tvoje laži. Takrat bo reševanje iz nastale situacije bistveno težje. Verjamem, da starša ne bosta vesela vsega kar jima boš povedala, vendar je pomembno, da so vaši odnosi iskreni. Ko boste rešiti to težavo, boš imela tudi več motivacije za učenje in bo marsikatera stvar lažja. Kar pogumno in vse dobro.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja