Skoči do osrednje vsebine

Vprašanje:

KT Sibilla

Tema: Telesno dozorevanje, Varna spolnost

  • Ma

    Masaaa

    Masaaa

    Objavljeno: 27 jun. 2022 07:19

    Pozdravljeni,

    začela sem jemati kontracepcijske tabletke Sibilla na prvi dan menstruacije, sedaj je 14 dni in menstruacija še je vedno prisotna, vendar je zelo šibka in brez bolečin v primerjavi pred tabketkami je bila zelo močna in boleča, vendar ni trajala več kot 7dni. Zanima me ali je to normalen pojav.

    Hvala!

  • Uredništvo

    Tinkara Srnovršnik

    Objavljeno: 27 jun. 2022 17:17

    Odgovor svetovalke:

    Pozdravljena,

    to je povsem normalen pojav v prvih nekaj mesecih jemanja tabletk, tako da bodi brez skrbi.

    Lep pozdrav.

    Tinkara Srnovršnik, dr. med., specialistka ginekologije in porodništva

  • Anonimno

    Zagotavljamo ti anonimnost, zato lahko brez skrbi zastaviš vprašanje. Tvojih osebnih podatkov ne objavljamo javno.

  • Brezplačno

    Nič ne stane! Na tvoja vprašanja bodo strokovnjaki odgovorili brezplačno.

  • Strokovno

    V spletni svetovalnici je na voljo ekipa strokovnjakov, ki jim lahko zaupaš. Med njimi so zdravniki, psihologi in drugi strokovni sodelavci.

Obrazec, kjer lahko zastaviš vprašanje

Vpiši vzdevek. Uporabiš lahko: črke slovenske abecede, številke, presledek, - in _

Izberi spol. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Vpiši svojo starost. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Ne najdeš odgovora?

Zastavi vprašanje