Zakaj so krizni centri in varne hiše in to sam za otroke do 18 leta, a uni k smo čez 20 pa nič od nič, za nas je pa vseen, če doživljamo nasilje in se ne moremo odmaknt. Država skrbi samo za froce, ljudje stari med 20-25 let pa nismo deležni nobenih pomoči in varnih prostorov. So centri za ženske in otroke, a jaz nimam otrok, seprav kaj lahko nardim sploh?? Sem študentka.. Hvala za vse info.. Največ ljudi trpi lih v starostni skupini nekje od 20 oz 30 naprej in ne samo otroci...
Sa
Sarčica
Hojla
jaz sem stara 19 let in sem bila med poletjem v varni hiši, ker sem pred tem bivala v dijaskem domu kjer poleti vec njsem mogla bit nisem pa še imela možnosti bit v študentskem domu.
sem pa poklicala na Sos telefon in povedala oz opisala situacijo ki jo imamo doma.Kolikor vem v varni hisi lahko bivaš tudi če si nad 18 in nimaš otrok.
Upam, da cimprej kaj najdes ter da se situacija doma uredi.
lepo bodi pošiljam ti velik objemcek ker vem kako je.
ampak bos videla vse se bo urediloCitiraj
Sl
SlabLajf
Hojla
Upam, da cimprej kaj najdes ter da se situacija doma uredi.
lepo bodi pošiljam ti velik objemcek ker vem kako je.
ampak bos videla vse se bo urediloHvala ti:) Kako hud primer more bit, da te sploh sprejmejo notri? Če se to ne dogaja vsak dan, potem vrjetno ne??
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na srečo nimaš pravih informacij.
V Sloveniji imamo več kriznih centrov: krizni centri za otroke Palčica (po novem bo v Mariboru tudi Palček), ki sta namenjena otrokom do 6 leta starosti; krizni center za otroke in mladostnike ki so namenjeni za starostno skupino od 6 - 18 let (včasih tudi 19 let, če se dijak še šola), za starejše od 19 let žrtve nasilja pa so namenjeni krizni centri za žrtve nasilja.
V kolikor si študentka, žrtev kakršnegakoli nasilja, ti predlagam, da si čim prej poiščeš pomoč na krajevnem pristojnem centru za socialno delo, ki ti bo pomagal, te seznanil s pravicami in ti uredil varen umik iz okolja, če si ogrožena.
Vse dobro ti želimo,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
Sa
Sarčica
Hoj
Pri meni je šlo za psihično nasilje s strani obeh staršev, zahtevanjem da sem vedno na mamini strani, da branim mami, in sem proti očetu,očetove grožnje s samomorom, prikazovanje njegovih pornografij, očetovo metanje stvari. S sestrico sva večkrat tekli od doma Nevem kako hudo je toker je doživljanje subjektivno ampak bilo mi je težko in to sem tudi povedala naCSD ju in Sos telefonu pa so mi pomagali.
Je pa bilo večkrat na teden mogoče Tut vsak dan