Pozdravljeni
Stara sem 17 let in sem pred 1. Tednom imela spolni odnos pri meni doma ko staršev ni bilo.ko so starši prišli je mama zagledala kondom v smeteh in me spraševala ali je moj.zdaj nevem kako ji to povedat
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Predlagam ti, da pristopiš do mame, ko bosta obe imeli čas za pogovor in ko boš ocenila tudi, da nista slabe volje ali preveč utrujeni. Poveš jih lahko, da si se prejšnjič, ko je zagledala kondom, ustrašila njenega odziva, zato si ji rekla, da ni tvoj. Povej ji, s kom se je zgodilo in da si si tega želela. Poskusi pristopiti z razumevanjem, da je kondom mamo verjetno presenetil, vendar pa sem prepričana, da bo to sprejela, konec koncev je bila tudi sama enkrat tvojih let.
Mama bo verjetno cenila tvojo iskrenost in pobudo za pogovor, saj ji je najbrž že jasno, da je kondom tvoj. Preko tega pogovora bosta morda lahko zgradili tesnejši in bolj zaupen odnos.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije