Za zdravstveno kolonijo je dovolj da si bil vsaj 2x v tistem šolskem lwtu bolan pri zdravniku?
• Ar
Arči
Ne, napotitev v zdravstveno kolonijo otrok, ni zgolj formalnost (n. pr. dva kratni obisk zdravnika).
Obrazcu za prijavo na javni razpis za izbor in subvencioniranje programa zdravstvenih kolonij otrok je potrebno priložiti  obrazec, ki ga izpolni zdravnik. V njem je navedena diagnoza (obolenje) zaradi katerega zdravnik meni, da bi bilo v otrokovem zdravstvenem interesu, da je napoten na letovanje. Zdravnik navede tudi morebitne druge prebolele otroške bolezni.
Sicer pa, če si dovolj star sam vprašaj za pogoje letovanja, v nasprotnem pa naj eden od staršev vpraša zdravnika.
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a!
Za udeležbo v zdravstveni koloniji je eden izmed pogojev res ta, da so posamezniki v tekočem šolskem letu vsaj dvakrat obravnavani pri zdravniku zaradi bolezni. To se potem potrdi na posebni zdravstveni prijavnici, ki jo izpolni osebni zdravnik. Poleg tega sta pomembna pogoja tudi ustrezna starost (osnovnošolski otroci) in pravočasna prijava na kolonijo v razpisanem roku.
Vendar pa so lahko nekateri pogoji nekoliko različni glede na organizatorja kolonije, zato ti svetujem, da dobro preveriš razpis ali o tem povprašaš osebnega zdravnika ali šolsko svetovalno službo.
Če imaš kakršnokoli vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja