Všeč mi je ena kolegica na faksu. Je pristopila do mene na zacetku semestra in se je zdela zainteresirana (me je celo povabila na kavo). Potem pa sem jo dvakrat povabil pa se je vsakic izgovorila. Pisala mi je samo takrat ko je potrebovala zapiske za faks. Sem ji za novo leto napisal da mi je všeč pa da bi želel z njo preživet več časa in mi je odpisala da jo je moje sporočilo presentilo in da je kao vesela da sva sošolca za več pa nima interesa ker ima fanta (ceprav o njem nikoli ni govorila niti ga nima na profilu objavljenega). Od takrat mi je začela pogosteje pisat (kadar je potrebovala zapiske), ponavadi sredi dopisovanja gre offline in se potem pojavi šele drugi dan. Vprašanje ki se mi poraja je zakaj se vedno hoče z mano tako pogosto kontaktirat in mi piše sama od sebe če pa je sama rekla da nima interesa za razmerje. Sem ji že napisal da se ne smeva preveč zbližat. Pa potem ni kakšen teden nič odpisala sem ji pa pisal in je postala jezna zakaj sem o njej spraševal kolegico namesto da bi pisal njej (ni je bilo na izpit pa sem mislil da je kaj narobe). Moje vprasanje je kako naj odreagiram - naj se skregam ali naj jo enostavno ignoriram ker me samo izkorišča? Hvala za odgovor.
ig
ignore
ignore... take sam na koristi gledajo...
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Razumem tvojo težavo in zmedenost - včasih nam ljudje pošiljajo nekoliko mešane signale oz. si tudi mi sami signalov ne uspemo interpretirati pravilno.
Vidim, da imaš tudi sam že kar dober uvid v celotno situacijo in si že prišel do nekih možnih zaključkov, zakaj se to dogaja.
Najprej naj ti sporočim, da če ti nekdo veliko piše in išče stik s tabo (tudi, če je punca) še to ne pomeni, da si želi romantičnega razmerja s tabo. Tudi fantje in dekleta so lahko le prijatelji. Sam si že ugotovil, da je pri tebi še malo bolj specifična situacija, saj ti piše samo takrat, ko potrebuje nekaj za faks - tudi prijateljstva so vzajemna (jaz tebi ti meni) in to velja tudi pri nekem dopisovanju, ne le pri izmenjavi dobrin. Če ti torej piše samo takrat, ko kaj potrebuje, potem pa te da na "ignor", bi to težko označil za prijateljstvo.
Skregati se - v tem ne vidim ravno smisla, razen če te sili v to in je nesramna, če ji ne pošlješ zapiskov. Tvoja odločitev je, kako se boš odzval na njene prošnje - seveda ji lahko sporočiš, da ti ni všeč, da te kontatkira samo takrat ko kaj potrebuje in da tega ne boš več počel.
Lepo bodi - asertivnost je pomembna v odnosih in je v takšnih primerih boljša kot pasivnost ali agresivnost :)
Patrik Senica, mag. psihologije