Zdravo! Všeč mi je en tip in vem da sem stara šele 11 let in da delujem neresno ampak res mi je všeč in en dan sem ga vprašala če bi plesal z mano na valeti in odgovoril je ja z rdečim srčkom zvečer pa mi je napisal da me ima rad zato kar je naredil sem zelo zadovoljna ker je on kar sramežljiv fant naslednji dan pa ga je ena punca (js je ne poznam, in tut on ne) začela spraševat da če je lepa pa da če ma lepo r*t pa take takrat pa sem js stala za njim in on je vidu da sem js tam pol pa ji je reku kdo spol si ti in kaj delaš tuki v tistem sem js stekla domov in se ful jokala res sem bla potrta. Naslednji dan v šoli mi je reku da on res ne pozna te punce in da sploh neve kdo je bla ta punca res mu nisem verjela in nisem vedla kaj naj mu rečem na koncu pouka sem mu rekla da je vredu in da upam da mi res ne lažeš takrat mi je še enkrat reku da je to res. Moje vprašanje je samo če sem prav naredila in zdej sma spet normalno skupi?
• Vo
Vodnarka
Živijo,
Jaz sem sicer stara 16 in mislim, da je ta dogodek zelo otročji, ampka ti bom vseeno probala pomagati. Kakor sem lahko razbrala si se zaljubila v vrstnika, s katerim sta tudi skupaj. Zdaj pa ne vem točno kaj si mislila: ali je prav, da si tako odreagirala ali da sta se pogovorila?
No, če si mislila tisto ta prvo, mislim, da si odreagirala malo preburno, ampak seveda ne moramo vplivati na to, kako bomo odrealirali v trenutku, ko smo prizadeti. Če sem iskrena bi sama verjetno naredila podobno.
Če pa si mislila ta drugo, pa se popolnoma strinjam. Priznam, da tega niti večina mojih vrstnikov ni zmožnih, da se tako iskreno pogovorijo. V tem primeru sta prav naredila oba, ker sta bila iskrena drug do drugega.
Upam, da sem ti kaj pomagala.
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo izkušnjo. Zdi se, da si bila najprej zelo vesela in ponosna, ker si zbrala pogum, da ga povabiš na valeto, in ker je tudi on izkazal naklonjenost – to me zelo veseli! Potem pa se je zgodila neprijetna situacija, zaradi katere si se počutila prizadeto in podvomila v fantovo iskrenost. Vidim, da te je ta dogodek precej potrl, kar popolnoma razumem, saj si zaradi pomanjkanja informacij (da se onadva ne poznata) predvidevala najslabše. Zdi se mi super, da sta se naslednji dan o tem pogovorila in da si mu dala možnost, da zadevo pojasni.
Glede tega, če sta spet »normalno skupaj«, pa mislim, da jaz nisem prava oseba za to vprašanje. Se tebi zdi, da sta uspešno razrešila konflikt? Potem mislim, da ni nobene težave. Če pa se ti zdi, da ga nista uspešno razrešila, da še vedno dvomiš, pa bi bilo dobro, da mu svoje skrbi zaupaš in se o tem še enkrat pogovorita.
Pa še nekaj – konflikti, torej nestrinjanje med dvema osebama, so del vseh odnosov, tudi prijateljskih, ki jih lahko s pogovorom, iskrenostjo in poslušanjem drug drugega uspešno razrešimo. Zato vsak manjši konflikt v romantičnih odnosih še ne pomeni, da gresta fant in punca takoj narazen.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje, če ne, pa sem tu zate!
Lepo bodi,
Maša Podvršnik, mag. psihologije