Potrebujem nasvete pri učenju ker sem že vse metode pogledala in se po tem učila pa nisem nič našla. Prosila bi za nasvete. Kako biti zbran pri učenju? Je res zelo težko,zato  rabim nasvete. Hvala že vnaprej za vse, vsem
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Verjamem, da je učenje lahko zoperno. Iskreno, tudi zame je bilo dolgo, predolgo. Zmeraj sem imela srečo, da sem nekako prišla skozi tako, da sem se učila zadnji dan. A starejša kot sem bila, več snovi me je čakalo in naenkrat sem se znašla v veliki stiski. Kako se sploh učiti? Težko sem se o tem pogovarjala z vrstniki, ker se mi je zdelo, da vsi to obvladajo. In začela sem sama raziskovati.
Sicer današnja psihologija tega ne priznava več, a imamo 4 glavne zaznavne učne stile. To so vizualni, slušni, bralno/pisni in gibalni. Seveda obstajajo še različne kombinacije znotraj teh, na primer vizualno-slušni. Kateri je tebi bližji, pomeni, da je pri tebi prevladujoč. Da ugotoviš, kateri je ta, lahko rešiš kakšen spletni vprašalnik, jih je ogromno na to temo. Znotraj teh 4 stilov lahko najdeš na spletu tudi veliko metod, ki podpirajo posamezni stil. Slušni na primer, da si posnameš snov in jo nato poslušaš ali pa že glasno učenje. Gibalni stil podpira učenje med fizično alktivnostjo. Bralno/pisni pomeni, da si sproti zapisuješ oziroma izpisuješ. Vizualni pa na primer da si narediš miselni vzorec. Jaz sem poskusila razne metode znotraj vseh 4 stilov, čeprav mi je že takoj pokazalo, da sem bolj vizualni tip. In še zdaj preferiram metodo miselnih vzorcev.
Raziskuj in preizkušaj. Ko boš ugotovila, kaj je to, kaj tebi leži, pa si vzami dovolj časa za pripravo, učenje in ponavljanje. In nujno dovolj spanca. Če ne spiš dovolj, potem ti bo učenje še toliko bolj naporno.
Veliko uspeha pri učenju učenja ti želim! Če imaš še kakšno vprašanje pa kar napiši.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Ka
Katkit123
Ojla
Jaz ti svetujem, da greš na youtube in si pogledaš kakšen video s snovjo ki se jo učiš. Zraven paše kakšna skodelica kave/cappucina da ne zaspiš. Jaz se ponavadi učim na postelji, lahko pa se učiš tudi na stopnicah, saj tako nimaš občutka da se dobesedno učiš. V šoli pa dobro poslušaj in imej urejene zapiske(čeprav so moji katastrofa????). Lahko greš tudi na dopolnilni pouk. Upam da bo kaj od tega pomagalo, in srečno, Lili123.