Jaz mam fanta in mi si ne pišema pogosto kaj naj naredima
• Sa
SajTeImaRad
Če želiš več pogovorov z njim, mu lahko iskreno poveš, kako zelo ga imaš rada in da si želiš še več kakovostnega časa in pogovorov v vajinem razmerju. Pomembno je, da sta odprta in iskrena en do drugega.????
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš da si v zvezi s fantom, s katerim ne komunicirata tolikokrat kot bi si želela, če te prav razumem.
V romantičnem odnosu sta vedno dva posameznika. Posameznika določata oz. se dogovorita kakšen bo odnos, da bosta oba zadovoljna. Če se ti zdi, da bi potrebovala več stika s fantom, mu to povej. Izrazi mu, kaj točno želiš in kako predlagaš da bi bilo. Povej, da si opazila, da ti manjka stik z njim in predlagaš, da bi se večkrat slišala, videla. Vprašaj ga, kako on gleda na te stvari. Ljudje se med seboj razlikujemo v poimenovanju tega, kaj je za koga pogosto. Nekomu je pogosto 3x na dan, nekomu je pogosto komuniciranje vsak dan po celi dan, če dam splošen primer. Zato je pomembno, da se pogovarjamo. Da vidimo kako na neko stvar gleda druga oseba. Tako kot je zate morda samoumevno, da se npr. vidita vsak dan, je morda zanj samoumevno da se vidita 2x na teden. Vse je odvisno od preteklih izkušenj in potreb posameznika. Zato se tako poudarja komunikacija med ljudmi.
Vprašaj ga in boš videla kakšen bo odziv. Če ne vprašaš, ne boš vedela in posledično ničesar spremenila.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije