Živjo,
hodim v četrti letnik in sem s prijatelji pred dvema tednoma uzev knofe, tako imenovan ekstazi. Tistih nekaj ur mi je bilo res najbolje in to je bilo verjetno najbolj nepozabno doživetje v mojem življenju.
Problem pa je, ker se mi je to zdelo tako dobro, sem danes kupil 5 knofkov,, tistih tamočnih faraončkov, ki jih imam namen pojesti za vikend. Vem da je 5 velika doza, samo mi je všeč ko mi šmi na kretena.
Res me skrbi, ker sem to storil brez pomislekov. Ves čas razmišlam o tej drogi in mislim da sem hudo zasvojen. Ne vem ali bi o tem govoril s staršem ali ne, ker bi me verjetno poslali v kakšno komuno.
Kaj naj storim? Prosim za pomoč in izkušnje.
• Mo
MollyFTW
Tudi sama sem zapadla v to družbo in kot ti praviš mi sede k mi šmi na kretena. Meni je popolnoma vseeno, saj so mi starši umrli v prometni nesreči in nimam drugih prijateljev kot te, ki so ravno tako "narkomanarji". Kar ti svetujem je da nehaš dok še lohka. Jasz se okvarjam s tem že več čaša in potrebujem vsaj 10 gumbkov, da me zabije. Tako da te opozarjam, da ne boš tudi sam pristal na nivuje kot sem jaz, kjer skoraj ni več pomoči. Defitnitvno povej staršem a jih opozori, da s prijavo na policijo in podbnimi scenami samo poslabšajo situacijo. Pomebno je da začneš pri sebi, določi si cilj, da ne boš več jedev knofkov in s pomočjo strokovnjakov delaj na tem. V komuno te ne pošljejo takoj tako da naj te ne skrbi.
• Uredništvo
Maša Martić

Odgovor svetovalca:
Živjo Jaka!
Po enkratni uporabi se ne more pojaviti že zasvojenost, ampak po opisanem nisem razumela, a si pred dvema tednoma prvič vzel, ali to počneš že dlje časa? Vendar tudi občasna uporaba nosi neke posledice, zato je pomembno, da se o substancah dobro informiraš, jih testiraš in na splošno dobro premisliš, ali bi se spuščal v to.
Zadnja leta so ekstaziji zelo močni. 5 ekstazijev je vsekakor prevelika in nevarna doza, ki se lahko konča s smrtjo.
Pred morebitno ponovno uporabo si preberi napotke zmanjševanja škode na naši spletni strani: https://www.drogart.org/droge/1195/mdma-in-ekstazi.html
Glede na to, da si v stiski, ti svetujem, da se z nekom pogovoriš o tem. Če imaš dober odnos s starši, se lahko pogovoriš tudi z njimi. Če pa te skrbi, da bi pretirano odreagirali (komuna), pa se lahko za začetek pogovoriš s kakšnim strokovnjakom. Lahko pokličeš našo svetovalnico in se pogovoriš o vseh dvomih in skrbeh, ki jih imaš zaradi uporabe drog. Dosegljivi smo na 041 730 800 od ponedeljka do petka, od 9 do 16h.
Upam, da se še kaj oglasiš!
Lep pozdrav,
Maša Martić
Strokovna delavka na programu Pleši z glavo