Pozdravljeni!
Jaz si želim več izvedeti o 2. s. v. in me zanima, katere knjige jo najbolje obravnavajo? V knjižnici sem si sposodila knjigo Marka Mazowerja Hitlerjev imperij, ampak sem ugotovila, da je zame morda še prezahtevna - zahteva namreč kar nekaj 'predznanja', v njej pa je tudi veliko strokovnih izrazov, ki jih ne razumem prav dobro.
Iščem torej knjige, ki bi 2. s. v. predstavile skoraj iz ničesar, ampak kljub temu podrobno (ne želim knjig, ki bi izpuščale dele). Mogoče obstajajo kakšne prav za mladostnike? Sama sem prvi letnik, stara sem 15 let.
Lep dan še naprej.
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Tematika 2. svetovne vojne je tako kompleksa in zahtevna, da je težko opisana preprosto. Tudi odrasli določenih stvari ne razumemo, če se resnično ne poglobimo v zadevo. Zato boš težko našla knjige, ki bi bile napisane brez strokovnih izrazov, lahko berljive, hkrati pa ne bi izpušlale ničesar in bi bile povsem relevantne. Kot sem že napisala, je to tako kompleska tematika, da jo je brez predznanja, nemogoče razumeti. Morda bi ti v pomoč prišli dokumentarci o 2. sv. vojni, ki si jih lahko ogledaš na National Geographicu.
Kronološko pa je 2. sv. vojna podrobneje opisana v knjigah:
- A. H. PAPE: DRUGA SVETOVNA VOJNA, 3. deli in
- RICHARD HOLMES2. svetovna vojna - Veliki ilustrirani vodnik.
Vendar pa bodo tudi te knjige težko berljive zate, saj nizajo ogromno podatkov in zahtevajo neko predznanje oziroma "pogled" na svet tistega časa.
Na različnih portalih za dijake in študente pa boš našla povzetke o ključnih dogajanjih in dogodkih 2. sv. vojne. Morda ti bo, za začetek, tudi to prišlo prav.
Če pa bi se resnično rada poglobila v to tematiko, pa ti priporočam, da se obrneš na kakšnega zgodovinarja. Na Celjskem je o tej tematiki veliko pisal in zadeve pozna Tone Kregar.
Lepo bodi!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
ve
veivie
Ali morajo biti na vsak način knjige?
Morda imate pri ponudniku internetnih storitev vključen tudi program (po možnosti s časovnim zamikom) Viasat History, kjer vrtijo od drugod zakupljene zgodovinske dokumentarce. In še posebej radi imajo ravno vzpon nacizma in WW2, ki je obdelana z vseh možnih zornih kotov, največ pa seveda okoli glavnih zavezikov, se pravi USA, UK in CCCP. Vsi dokumentarci so tudi podnaslovljeni v slovenščino, še posebej prevodi ene prevajalke so res odlični, kot da bi tudi njo tematika zanimala.
Torej doma preveri programsko shemo in po potrebi nažicaj domačega financ ministra za morebitno nadgradnjo paketa.
kn
knjige
Hvala vam za odgovor.
kn
knjige
veivie, tudi vam iskrena hvala