Spoštovani, zanima me ce poznate kako dobro knjigo v slovenscini, na temo o sreci, zivljenju, kako biti zadovoljen s tem kar imas, kako se oddaljiti od slabih stvari...?
Zelo vam bom hvalezna za nasvete... Tako, da ce kdo pozna, naj kar napise.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
prav razveselila sem se tvojega pisanja. Najprej zato, ker si izbrala knjige in ne le povzetke iz npr. Googla. Potem zato, ker želiš brati v slovenščini in ne nazadnje zaradi tematike, ki te zanima.
Naj te opozorim, da to niso recepti za srečo. Knjige, ki ti jih svetujem, ti bodo odprle pogled na to, da je vsak izmed nas enkratno in neponovljivo bitje, ki naj glede na to svojo enkratnost odkriva smisel življenja in pota, ki jih bo izbral.
Seznam knjig:
Elisabeth Lukas:
Na sledi veselju
Izviri, ki napajajo življenje s smislom
Priveži svoj voz na kakšno zvezdo
Viktor Frankl
Kljub vsemu reči življenju da
Dalajlama
Moja duhovna avtobiografija
Nekaterim je zelo všeč tudi knjige
Louise Hay
Življenje je tvoje
Želim ti lepe počitnice, ki bodo še lepše ob branju dobrih knjig, tudi knjig velikanov svetovne književnosti; Tolstoja, Dostojevskega, Cankarja itd.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja
Uredništvo
Maja Krajnc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pošiljam ti naslov še ene knjige:
Marcelle Auclair Knjiga o sreči.
Lepo se imej,
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja