Hodim v srednjo šolo v Lj in bi potrebovala pogovor s kakšnim svetovalnim delavcem/psihologom. Na šoli enega sicer imamo a sem že bila pri njemu pa mi ne ustreza prav preveč. Se da izven šole še kje najti koga? Malo sem brskala po spletni strani Svetovalnega centra za otroke in mladostnike pa je čakalna doba 480 dni...
Lep pozdrav in hvala za odgovor
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Na splošno je teh svetovalnic kar nekaj. Je pa res, da imajo mnoge čakalno dobo. Preverjeno "takoj deluje" Tom telefon, kamor lahko pokličeš vsak dan, tudi ob nedeljah in praznikih, med 12:00 in 20:00 uro na brezplačno številko 116 111. Tu so ti na voljo svetovalci različnih profilov, med njimi veliko psihologov in socialnih delavcev.
Naslednja možnost je Posvet - center za psihološko svetovanje. Pokliči jih, na kratko opiši svoj problem in se dogovorite za termin.
Tudi preko naše klepetalnice lahko zastaviš vprašanje in boš prejela odgovor, je pa res, da tukaj ni srečanja v živo. Upam, da boš uspela priti do termina oziroma odgovora. V nasprotnem primeru pa mi piši ponovno in te bom še kam usmerila.Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja