Sem sedmošolka in nevem komu naj povem da sem lejzbika. Če bi povedala sošolkam bi se to razvedelo po šoli in vsi bi me buljali.
Želim povedati nekomu ker že preveč dolgo zadržujem to skrivnost. Rada bi povedala moji prijateljici iz devetega razreda pa me je strah kako bo odreagerala. In vedno bolj gledam ponce pri športni ko so samo v perilu.
Večkrat si zamišljam kako bi bilo če bi jaz živela z mojo ljubeznijo (ki je punca seveda).
Želim da mi pomagate prosim.
• Zm
Zmedena sova
Tudi jaz sem sedmi razred, in vsi iz moje šole sovražijo LGBT skupnosti... Jaz sem edina ally na šoli ( se mi zdi ) meni se zdi da najprej povej svoji mami ... Tako bo najlažje... Upam da bo razumela... Če pa veš da je homofob potem pa ne vem
• Pi
Pia1
Hej
Res pogumno od tebe, da si to napisala. Imam dve sošolki, ki sta lejzbiki (stari 16 let) - par sta in to še ne dolgo časa. Za eno vemo, da je imela že prej punco, ker je govorila o tem. In res  ju nihče ni obsojal. Pred kratkim smo se s prijateljicami pogovarjale o njiju. To je njuna odločitev in vse spoštujemo vsakega, pa četudi ima drugačno spolno usmerjenost.
Tako da te ni treba biti strah to komu povedati. Predlagam, da najprej poveš to starejši prijateljici in ne večim na enkrat. Naj najprej izve ena, da vidiš, kako bo reagirala. Če je res prava prijateljica, bo to sprejela, saj je to v današnjih časih nekaj povsem normalnega - saj verjetno tudi vidiš na spletu.
Logično je, da te skrbi, da bi se to izvedelo po šoli. Mogoče je celo najbolje, da to poveš samo tisti eni prijateljici, ki verjetno tega ne bo govorila okoli, ko pa se boš malo bolj sprostila in se tega navadila ter te ne bo več strah, da bi se ostali norčevali, boš veliko lažje povedala še komu.
In ja, čist normalno je, da te bolj privlačijo punce, da o tem razmišljaš ali si kaj predstavljaš. To je del tega, da spoznavaš sebe. Ne rabiš se obremenjevati, če še ne veš vsega.
Če ti kdaj rata preveč ali če se ti zdi, da rabiš nekoga, ki bi te res poslušal, se lahko pogovoriš tudi z odraslo osebo, ki ji zaupaš – mogoče šolska svetovalna ali učiteljica, ki ti je kul.
Drži se <3 nisi sama, ogromno punc gre čez to
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
predstavljam si, da si ob tem, ko držiš to v sebi, precej v stiski. Razumem, da ti ni lahko in želim, da veš, da si zelo pogumna že zato, ker si se odločila s svojim zapisom obrniti na nas.
Menim, da bi lahko poskusila povedati, da so ti všeč punce, svoji prijateljici iz devetega razreda. Če ne želiš pogovora odpreti takoj, jo lahko najprej vprašaš, kaj meni o istospolno usmerjenih, morda skupaj pogledata kakšno serijo ali film, ki se ukvarja s takšnimi temami. Morda se lahko zaupaš tudi kakšnemu družinskemu članu - mami ali kakšnemu sorojencu, teti, če ti ni prijetno o tem govoriti s prijateljico.
Sedaj si v času spoznavanja svoje spolnosti in usmerjenosti; ta čas je za vse poln zmede in raznih čustev. Predlagam ti, da si pogledaš, kakšne dejavnosti ponuja Društvo Legebitra znotraj svojega mladinskega programa, ali pa jih kontaktiraš, pa ti lahko tudi oni povedo več o aktivnostih in drugih društvih v sloveniji; so prisotni tudi na družbenih omrežjih.
Želim, da veš, da v tem nikakor nisi sama in sem ti zmeraj na voljo, če potrebuješ še kakšno pomoč ali podporo. Si pogumno in krasno dekle in to, da imaš rada dekleta, ne fante, ne spremeni čisto nič - ljudje te bodo še naprej imeli radi takšno, kot si.
Imam te v mislih,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)