Zdravo
V šoli me uživajo da imam preveč kilogramov zjutraj sem se vlagala in ugotovila da imajo prav ker imam 53kg
Zelo sem prizadeta
Prosim povejte kaj naj rečem da ne bodo postili in kaj naj naredim?
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš, saj imaš težave v šoli, kjer te ostali zafrkavajo glede tvoje telesne teže.
Najprej je pomembno, da veš, da sama številka na tehtnici ne pomeni prav veliko. To, da imaš nizko število kilogramov, ne pomeni, da si tudi zdrava. Ali je tvoja teža zdrava ali ne, je odvisno tudi od tega, koliko si visoka, koliko se ukvarjaš s športom, kako se prehranjuješ in podobno. Pomembno je, da se ti v svoji koži dobro počutiš.
Verjamem, da ti je zaradi zbadanja težko, vendar vedi, da zbadanje pove več o tistemu, ki zbada, kot pa o tebi. Sošolce opozori, da ti je zaradi njihovega zbadanja neprijetno, v kolikor pa to ne pomaga, se obrni na starše ali pa na učiteljico, ki ji zaupaš. Obrneš pa se lahko tudi na šolsko svetovalno službo.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko olajšala stisko. Želim ti vse dobro, če pa imaš še kakšno vprašanje, mi ponovno piši.
Ana Koščak, dipl. psih. (un)