Živjo,
igram violino (7.r violine in 8. r šole) in si že nekaj časa želim naprej na kgbl. Mam dvome ker nevem če sem dovolj dobra da bi bila sprejeta...nisem še nič povedala učiteljici ker nevem kako + strah me je kaj si bo učitljica mislila glede nato da pomoje nism dovolj dobra (če se kdo spozna na glasbo pa da boste vedeli na kakem levlu sem približno, igram Meditacijo od Messeneta trenutno:)) po drugi strani si tut ful želim na kako tekmovanje ampak me učitljica sploh ne prijavi medtem ko moja sošolka k je tudi 7.r in igra skladbe na približno istem levelu in ni tako boljša od mene že dve leti hodi na razna tekmovanja kar se mi nezdi fer...se mi zdi da moja učiteljica misli da nočem hoditi na tekmovanja al pa da nism zato...uglavnem ja  nevem kaj naj naredim, ker si res želim na kgbl.
hvala za odgovor :)
• Ar
Arči
Nikoli ne boš vedela ali si dovolj dobra za vpis na Konservatorij, če se ne boš poskušala vpisati.
Glede učiteljice pa ti svetujem, da ji naravnost poveš kakšna je tvoja želja. Kaj si ona misli pa naj bo njena stvar. Ne bi vprašanje postavil tako, da učiteljica pove svoje mnenje, učiteljico postavi pred dejstvo, da se nameravaš vpisati na Konsrevatorij. In pika. Pa tudi vprašal bi jo zakaj te nikoli ne prijavi na tekmovanje, kar pa ni ovira za tvojo sošolko, ki je na približno istem nivoju sposobnosti kot ti. Povej ji, da je slab pedagog, če ne vidi, da si tudi ti želiš na tekmovanja. Se mogoče lahko prijaviš sama na tekmovanje?
Pa da se vrnem k tvoji želji kje želiš nadaljevati šolanje. Na spletu sem našel elektronski naslov:   info@kgbl.si  . Pošlji vprašanje kakšni so pogoji za vpis, kaj in koliko moraš vedeti in znati. Potem pa pošlji prijavo za vpis. Mislim, da so sprejemni, prepričan sem, da jih boš opravila.
In ko boš sprejeta, povej svoji okolici kje boš nadaljevala šolanje. Da ti je uspelo, ne glede na to, kaj si je kdor koli mislil o tem.
Držim pesti, da bi bila nekoč znana in priredila samostojen koncert. Obvesti nas, pridemo te poslušat.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razumem tvoje dvome, dileme in strahove - verjamem, da si negotova glede tega, ali si dovolj dobra, dovolj glasbeno nadarjena za nadaljevanje šolanja na konservatoriju. Žal na podlagi skladbe, ki jo omenjaš, ne morem sklepati, na kakšnem nivoju je tvoje igranje instrumenta.
Mislim, da odlašaš s pogovorom z učiteljico, ker se v sebi bojiš, da ti bo povedala nekaj, česar nočeš slišati. Ampak, veš kaj? Kjer je volja, tam je pot. Spodbujam te, da čim prej spregovoriš z učiteljico in ji predstaviš svoje želje in načrte. Verjamem, da te bo podprla, te usmerjala in ti pomagala. Učitelji so običajno veseli motiviranih učencev z visokimi cilji. Tvoja učiteljica te dobro pozna, kljub temu pa je morda spregledala tvojo pripravljenost za tekmnovanja - povej ji, da bi si želela takšnega izziva.
Prav je, da se trudimo za svoje cilje, četudi kdaj tvegamo neuspeh. To je veliko bolj zdravo, kot pa da se v naprej nečemu odpovemo, ker nas je strah, da ne bomo uspeli.
Želim ti veliko poguma in vztrajnosti, čim prej opravi pogovor. Začneš lahko nekako tako: "Preden začneva, bi se rada o nečem pogovorila z vami. Res sem šele v 8. razredu, a že razmišljam o izbiri srednje šole. Zanima me vaše mnenje ..."
Vesela bom, če boš sporočila, kako bo šlo. Verjemi vase!
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja