Živijo zanima me kdaj je najprimernejši čas da povem punci svoja čustva ki jih čutim do nje. Že nekajkrat sva se skupaj družila in me zanima če bi ji to že povedal ker se malo bojim da ne bi zafrknili. Lp
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če prav razumem, si že prepričan v čustva, ki jih čutiš do punce, kar je velik korak. Mislim, da je najboljši čas, da ji to poveš, takrat, ko se med vama že ustvari določeno zaupanje, ko se ob njej počutiš sproščeno in imaš občutek, da se tudi ona v tvoji bližini počuti varno in prijetno.
Ker praviš, da sta se že nekajkrat družila, je to dober znak, da se vajin odnos poglablja. Poskusi opazovati vajino dinamiko – ali uživa v tvoji družbi, se odziva na tvoja povabila, se rada pogovarja s tabo in ti vrača pozornost? Če imaš občutek, da je vajin odnos obojestranski, je verjetno pripravljena tudi na bolj iskren pogovor.
Tudi če njen odgovor ne bo takšen, kot si želiš, si lahko ponosen na svoj pogum in iskrenost, še vedno pa lahko ostaneta prijatelja. Najboljši odnosi temeljijo na spoštovanju, zato ji daj čas, da premisli, in bodi pripravljen sprejeti njen odgovor, kakršenkoli že bo.
Veliko sreče in poguma!
Cita Jenko, mag. psihologije